Forbandede tyskermøgsvin!
Fra : dktekno

Dato : 02-06-06 10:25

Tyskere var årsagen til 1. verdenskrig.
Tyskere var årsagen til 2. verdenskrig.
Tyskerne styrer EU - og er årsag til, at biler er dyrere i Danmark pga.
harmonisering af reglerne. Tyskerne er skyld i, at vi nu skal af med vores
restrictioner på transfedtsyrer. Tyskerne er årsag til, at vi nu skal have
mere nitrit i kød.

Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Fra : Jesper

Dato : 02-06-06 12:38

dktekno wrote:

> [...]
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!
Tyskerne betaler EU.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-06-06 13:53

"Jesper" skrev i en meddelelse

> Tyskerne betaler EU.

Hvis nu italienerne, spanierne, franskmændene, som hver især er ca på
størrelse med Tyskland, slet ikke ønsker nitrit i kødet f.eks., ville de
så ikke stemme Tysklands meninger ud?

Hvordan bliver de forskellige afgørelser egentlig gjort til love i EU.
Er det ikke hvor afstemninger, hvor hvert land har 1 stemme?

Eller hvad?

Ruth

Fra : /Peter

Dato : 02-06-06 10:40

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Allesammen ?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-06-06 10:56

Den Fri, 2 Jun 2006 11:24:37 +0200 sendte "dktekno"
<dktekno@gmail.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>restrictioner på transfedtsyrer. Tyskerne er årsag til, at vi nu skal have

Hvis reglerne blev harmoniseret ville vi have de samme
registreringsafgifter som i Sverige, men det har vi ikke, og det er
tyskernes skyld? Javel ja.

Tyskerne har altid gerne villet herske. De forsøgte sig med krige, det
virkede ikke på sigt. Så de indså at man måtte gøre det ved hjælp af
økonomi.

At Tyskland så i dag er en nation der økonomisk set hænger med røven i
vandskorpen, fordi at det velstående Vesttyskland absolut skulle have
alle Ossi'erne indlemmet i det Tyske Rige igen, er en anden sag.

Men hvis du tænker rigtigt godt efter så er alting tyskernes skyld, er
de ikke?

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-06-06 12:27

On Fri, 2 Jun 2006 11:24:37 +0200, dktekno skrev:

> [...]
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Der er ikke meget rigtigt i ovenstående.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Alucard

Dato : 02-06-06 13:36

On Fri, 2 Jun 2006 11:24:37 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>mere nitrit i kød.
>
>Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Er tyskerne også skyld i din hjerneskade....?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-06-06 14:25

dktekno kom med denne ide:
> [...]
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Heil EU

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-06 19:41

> [...]
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Hvorfor skriver du under pseudonym, din dumme, dumme dreng?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : GB

Dato : 02-06-06 22:47

"Kim Frederiksen" <kim snabela the-coffeeshop.dk> wrote in

> Hvorfor skriver du under pseudonym, din dumme, dumme dreng?

Bevis, at du er Kim Frederiksen. Jeg tror dig ikke over en dørtærskel.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-06-06 04:27

dktekno wrote:
> [...]
> vi nu skal have mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Et eller andet sted skulle dem som bestandig havde brug for syndebukke
skydes. (ikke faktuelt - men deres mening skal overhøres - dø!)
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under pseudonym
mindre vægt.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-06-06 10:10

dktekno skrev den 02-06-2006 11:24:
> [...]
> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

Ja, nu står verdenen ikke længere

- nu bliver hvide mennesker verdenskendte rappere (Eninem)
- verdens bedste golfspiller er sort (Tiger Woods)
- Amerikanerne anklager franskmændende for at være arrogante
- Tyskerne vil ikke med i en krig (Irakkrig2).

Derudover....såfremt man skyder alle tyskere. Gad vide hvad der så
sker med den del af eksporten som går til Tyskland (det er svjh ca. 50%
af DKs eksport som går til tyskerne).

mvh

Carsten

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-06-06 13:31

> [...]

> mere nitrit i kød.
>
> Forbandede tyskersvin! De skulle fandeme skydes!

"Det tyske folk har aldrig nogensinde begået en eneste fejl!!!"

- Dolph

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org