Intimpiercinger?
Fra : Rasmus

Dato : 16-06-01 23:52

Hej NG!

Nu er det vist på tide, at jeg springer ud som skabslæser...Jeg har læst med
et stykke tid, og er lidt nysgerrig!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad I synes om intimpiercinger. Hvem har
dem? Hvor har man dem, og hvor mange har dem?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre nogle erfaringer mht. reaktioner på
subj. Er det noget folk reagerer på? Og hvad siger/synes de?

Hilsen Rasmus

Fra : Sott

Dato : 17-06-01 14:33

Hej Rasmus :0)

"Rasmus" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Nu er det vist på tide, at jeg springer ud som skabslæser...Jeg har læst
med
> et stykke tid, og er lidt nysgerrig!

Det er så fedt for tiden - en masse der "springer" ud i dette skriveri.
Dejligt, dejligt... noget må gå i den rigtige retning her i dss *GG*

> Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad I synes om intimpiercinger.

Altså i genitalerne - der kan jeg slet ikke have det i mit hovede.
Jeg ved ikke hvorfor. Men jeg tænder slet ikke på det. Hverken at manden
skulle have det, eller at jeg skulle. Jeg synes ikke det hører hjemme der -
men jeg har ingen saglige argumenter for det *G*

> Hvem
har
> dem? Hvor har man dem, og hvor mange har dem?

Dunno :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 03:28

"Rasmus" <a@b.c> wrote in message
> [...]
har
> dem? Hvor har man dem, og hvor mange har dem ?

Tjaa hverken hun eller jeg - men jeg tror hun er ved at være overtalt til en
eller 2 i skamlæberne - et eller andte sted tror jeg det ku være meget skægt
og de kan da altid tages ud.
MvH
Bo

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 21-06-01 19:16

Chokmah <chokmah777@hotmail.com skift med 999> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9grko0$558$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
en
> eller 2 i skamlæberne - et eller andte sted tror jeg det ku være meget

Hvad med dig selv? Skal du ikke også have en eller to?

Hilsen Tina

Fra : Henning

Dato : 21-06-01 20:04

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en
> skægt
> >

> Hvad med dig selv? Skal du ikke også have en eller to?

Bo foretrækker smerten ved store krops
tatoveringer *G*

MVH
Henning

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 21-06-01 21:42

> Bo foretrækker smerten ved store krops
> tatoveringer *G*
>
> MVH
> Henning

Selvom det lyder lidt weird er det faktisk også behageligt, på en eller
anden mærkelig måde!!! Måske er det nærmere fornemmelsen i både sind og krop
bagefter...

Hilsen Tina

Fra : Tomas O.

Dato : 22-06-01 07:45

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9gtmc5$1f0f$1@news.cybercity.dk...
Hej Tina Og vrelkommen

SNIP
> Selvom det lyder lidt weird er det faktisk også behageligt, på en
> eller anden mærkelig måde!!! Måske er det nærmere fornemmelsen i
> både sind og krop bagefter...

Hmm ja måske, jeg fik i alle tilfælde et trip ud af dte da jeg fik min
tatovering. Det gjorde meget meget lidt ondt, men at se den dukke op
mens han arbejdede og så se den færdig gav mig et kick som jeg stadig
får en snert af, når jeg lige pludselig opdager den på min skulder.

Men nu er min tattoo ikke bare en modetatovering for mig men en 'rite
of passage' ting. Jeg fik den da jeg blev 40 *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Amie

Dato : 01-07-01 22:43

Hejsa

> [...]
> mens han arbejdede og så se den færdig gav mig et kick som jeg stadig
> får en snert af, når jeg lige pludselig opdager den på min skulder.

ARG... jeg fandt min smærte grænse sidste onsdag, da jeg fik mine 2 første
tatoveringer. FØJ FOR DYTTEN HVOR GØR DET ONDT!!!!! jeg vil til en hver tid
fraråde folk at få lavet noget der gør så ondt... av av av AV ... men jeg
hverken græd, besvimede eller kastede op ( som min lillebror *gnæk*
*gnæk* ). Jeg havde jo regnet med at jeg ville sidde og blive våd i
trussen... men nope.. det var for meget for min grænse *GGG*

> Men nu er min tattoo ikke bare en modetatovering for mig men en 'rite
> of passage' ting. Jeg fik den da jeg blev 40 *G*

Hehe mine er også noget specielt for mig.. har fået et @ .. man er vel nørd
*GGG*

Knuser
Amie

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 01-07-01 23:25

"Amie" skrev

Hej Amie

> Hehe mine er også noget specielt for mig.. har fået et @ .. man
> er vel nørd *GGG*

Baah, man får sguda ikke tegnet et snabela på sig, hvis man er
nørd. Jeg går og overvejer at få tatoveret et netværksstik på
skulderen (et af dem til indbygning i væggen (netværksstikket og
ikke skulderen)).

Glæder mig til at se dit snabela.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Amie

Dato : 02-07-01 06:48

Hejsa Søde Peder

> [...]
> nørd. Jeg går og overvejer at få tatoveret et netværksstik på
> skulderen (et af dem til indbygning i væggen (netværksstikket og

ROFLOL.. det er også en kanon ide at få ... jeg er bare ikke liiiige så stor
nørd så *GGG*

Amie

Fra : Tomas O.

Dato : 01-07-01 23:57

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse news:pPM%6.1213$DJ5.205400@news010.worldonline.dk...
SNIP
Hej Amie

> Hehe mine er også noget specielt for mig.. har fået et @ .. man er
> vel nørd *GGG*

Jeg er skam slet ikke forundret *G*

Men hvor sidder den siden den gjorde så ondt?

Hilsen
Tomas O. Nysgerrig som vanligt *G*

Fra : Amie

Dato : 02-07-01 06:50

Hejsa Tomas

> Jeg er skam slet ikke forundret *G*

Hehe næ.. det er der mange der siger der kender mig *GGG*

> Men hvor sidder den siden den gjorde så ondt?

Jeg har fået en stor tribel tatovering på lenden, hvor der er et @ i midten.
Man kan dog ikke se det er et @ med mindre man ved det *GGG* .... så har jeg
også fået en anden tribel tatovering mellem skulderbladene, men der er ikke
nogle skjulte motiver i den *S*

I kan jo komme til at se dem næste weekend... hvor jeg glæder mig for vildt
til at se jer alle igen. Jeg har dog ikke hjemmebrændt whisky med, da vi kom
til at drikke det her i denne weekend *GGGG*

Knuser
Amie

Fra : Tomas O.

Dato : 02-07-01 10:50

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse news:yYT%6.1362$DJ5.227854@news010.worldonline.dk...

Hej Amie

Ja de steder du nævner der er hvor huden er tynd og fedtlaget tyndt så
det er nok derfor det gjorde ondt af h... til *G*

Min sidder på min højrer skulder og der gør det ikke så ondt at fo en
tribal tatto som min jo også er

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 02-07-01 02:25

On Sun, 1 Jul 2001 23:42:40 +0200, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

> [...]
>*gnæk* ). Jeg havde jo regnet med at jeg ville sidde og blive våd i
>trussen... men nope.. det var for meget for min grænse *GGG*

jamne kæreste ven hvor fik du dem da hænde og hvor store ???
det er rigtigt under armhulen det gør nas ... men ellers nu er ikke
alt skind jo ens ... men hvis tatoveringen ikke er FOR stor , så gør
det lidt ondt i starten på de fleste men ellers som nerverne bliver
slåed ud til bliver det til en kildrene fornemelse ihvertilfæled på
mine over armne hovede bund og ben - ryggen var så en anden historie
men den er jo stor jeg tror den er 40 x 45 cm - der er har jeg ARLDRIG
prøvet noget der gjorde så ondt så længe - det var 4 timer i helved
puhh....

>Hehe mine er også noget specielt for mig.. har fået et @ .. man er vel nørd
>*GGG*

Øhhh freYa ville jo på et tidspunkt ha lavet et amiga symbol - men
hvad har du fåed ?
MvH
Bo

Fra : Sild

Dato : 02-07-01 08:58

> [...]
> *gnæk* ). Jeg havde jo regnet med at jeg ville sidde og blive våd i
> trussen... men nope.. det var for meget for min grænse *GGG*

Måske derfor han så underligt på mig, da jeg sagde det kilder
Jeg fik min første tatovering for 2 måneder siden.
Jeg har taget mod til den i næsten 20 år, også var det slet ikke noget
som jeg syntes gjore ondt.
Planen er da også en mere snart
Hilsen Jannie

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-06-01 05:34

On Thu, 21 Jun 2001 21:03:42 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

>Bo foretrækker smerten ved store krops
>tatoveringer *G*

jaaaa sårn da den sidste skulder til skulder nakke til korsben - af
den først fødte set bag fra på korset - i reglen plejer det at være ok
at få en tatto når det er på et mindre område da det slår smerten ud
efter en tid men på sligt arial bliver mserten ARLDIRG slåed ud at
det så var med en sy nål 4 timer i træk i et hønsehus i saigon det
gjorde det jo ikke mindre fornøjeligt :(
MvH
Bo

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-06-01 05:37

On Thu, 21 Jun 2001 20:15:59 +0200, "Tina Holtz Uhre"
<lily@post.cybercity.dk> wrote:

>Hvad med dig selv? Skal du ikke også have en eller to?

ahh jeg har 5 hulder i øre flipperne - jeg synets ikke lige det er
noget en mand som mig skal ha - ja ja hvis den yberlig VIRKELIGT gik i
ekstase over det ku jeg måske nok lokke til at få en i mellem pik &
nosser ..... men det skulle sgu ikke være for min skyld - ikke at det
er specilt intimt så fik jeg i næssen 3 gange i min ungdom i div.
branderter - men de faldt sgu altid ud så ?
MvH
Bo

Fra : FreYa

Dato : 23-06-01 11:02

Thu, 21 Jun 2001 04:28:29 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift med 999>:

>Tjaa hverken hun eller jeg - men jeg tror hun er ved at være overtalt til en
>eller 2 i skamlæberne

Nej var det ikke i brystvorterne vi blev enige om? ;)

--
Freya

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 23-06-01 17:59

On Sat, 23 Jun 2001 12:02:26 +0200, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>Nej var det ikke i brystvorterne vi blev enige om? ;)

Nej det kan du satenbrølme tro det ikke var min skat :)
nej ... det ville godt være en skam .... selvom det godt nok er dine
hvad der i mangel af bedre for mig til at tænke og skrive før jeg har
fåed tænkt mig ordentligt om og ikke fåed opvågnings kaffe nok -
hvilket måske nok kan aføde en vis grad af vrøvl : men jeg tror mænd &
kvinder i mangel tilfæled oplever brysterne forskeligt - jeg tror de
fleste kvinder er glade for derres bryster - men hvor jeg tror måske
ikke helt så stort et antal mænd men næsten betragter KVINDENS bryster
som noget helligt - altså ikke bare et par hvilken som helst bryster
men den enens bryster og kombinationen i mellem kærlighed og fysisk
kontakt med den ens bryster ikke bare giver en en intim seksuel
oplevelse men også sætter en på en rejse tilbage som arthur c clark
skrev tilbage i mod barndomens tabte landskab.
og for en sandsyneligtvis endumindre del af allle mænd men stadigt en
stor del - en rejse tilbage og en ny chanse der måske kan give en
oplevelse af den rene nærhed & kærlighed som en nyfødt kan opleve i
ved en en amene moder der sætter pris på sit afkom :)

med farre for at lyde meget prætentiøs :)
kYs i kussen din
Bo

Ohhh freYa kommer du ikke snart hjem fra den skide sankt hans bål :(