W810i og egne høretelefoner
Fra : Ditte H

Dato : 01-06-06 21:43

Hej

Er der nogen der har en W810i, der kan fortælle mig, om man kan sætte sine
egne høretelefoner på, i stedet for dem SE leverer?

Venlig hilsen Ditte

Fra : Dr. Phil

Dato : 31-05-06 22:29

"Ditte H" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har en W810i, der kan fortælle mig, om man kan sætte sine
> egne høretelefoner på, i stedet for dem SE leverer?
>
> Venlig hilsen Ditte

Hvis det er som andre SE tlf. eks.vis K700/K750i så skal man have et
omformerstik så man kan bruge alm. høretelefoner med 3,5 mm jackstik på sin
mobil.

Fra : Dr. Phil

Dato : 31-05-06 22:29

Prøv at spørge på www.mobildebat.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-06-06 22:36

"Ditte H" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en W810i, der kan fortælle mig, om man kan sætte sine
> egne høretelefoner på, i stedet for dem SE leverer?

Yep, det kan man. Der følger adapter med ved køb af telefonen.

\Mandal

Fra : Ditte H

Dato : 01-06-06 22:59

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@edbFJERNES.dk> wrote in message
> "Ditte H" <ditte@--tamuin.dk> skrev i en meddelelse
>
> Yep, det kan man. Der følger adapter med ved køb af telefonen.
>
> \Mandal

Hej

Mange tak for hjælpen.
Lige det jeg var på udkig efter.

Hilsen Ditte

Fra : John

Dato : 02-06-06 08:54

Ditte H skrev:
> Hej
>
> Er der nogen der har en W810i, der kan fortælle mig, om man kan sætte sine
> egne høretelefoner på, i stedet for dem SE leverer?

Det kan du sagtens. Telefonen kan dog ikke spille specielt højt, så
hovedtelefonerne bør ikke være alt for tunge at drive.

Mvh

John