Iran på vej ned i helvede
Fra : Tim

Dato : 01-06-06 21:18

Islam har overtaget Iran igen... efter otte år, hvor vi alle kunne se tegn
på, at Khomeinis vanvittige præstestyre var en saga blot. De fleste af os
har nok, med glæde, set at studerende i Iran har haft en næsten vestlig
frihed til at ytre sig... at helt almindelige mennesker på gaden, turde
udtale sig til vestlige journalister.

De islamiske galninge har igen overtaget magten i Iran. Væk er otte års
fremgang og reformvenlighed... væk er færten af demokrati.

Islam fucking sucks.

Tim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-06-06 21:40

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> De islamiske galninge har igen overtaget magten i Iran. Væk er otte års
> fremgang og reformvenlighed... væk er færten af demokrati.
>
> Islam fucking sucks.

Hey, der er stadig demokrati, det er bare fanatikerne der sidder på
magten.

Men hvordan vil demokraterne forklare at deres ideologi nu har givet
disse muslimske fundamentalister den "legitime" magt over et lands
millioner af indbyggere?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Tim

Dato : 01-06-06 22:12

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> [...]
>
> Men hvordan vil demokraterne forklare at deres ideologi nu har givet
> disse muslimske fundamentalister den "legitime" magt over et lands

Det får de nok lidt svært ved... og hvis de prøver, er det den centrale
sportsarena+galge, stening eller nakkeskud.

Islam i bedste stil.

Tim

Fra : GB

Dato : 02-06-06 00:09

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> [...]
> Men hvordan vil demokraterne forklare at deres ideologi nu har givet
> disse muslimske fundamentalister den "legitime" magt over et lands

Spørg Christian René Larsen - han er jo tilhænger af, at man skal kunne
bruge demokratiet til at omstyrte demokratiet med. (Manden må jo være
skabs-autonom - sociopat, det er han i hvert fald).

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-06-06 22:19

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:447f4b5f$0$38682$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> De islamiske galninge har igen overtaget magten i Iran. Væk er otte års fremgang og reformvenlighed... væk er færten af demokrati.

Mon ikke USAs invasion af nabolandet, og billeder af
fra torturkamrene fik indflydelse på valget af denne extreme borgmester.

Hvis vi befandt os i en situation hvor Russland hade invaderet Sverige
og vi kunne se billeder som liger dem fra Abu Ghraib , med 'svenske pyramider'
så tror jeg også at vi ville vælge en 'hardcore' og ikke Villy Søvndal.

Jan Rasmussen

Fra : Tim

Dato : 02-06-06 05:33

"Jan Rasmussen" <7@7.7> wrote in message
> [...]
> pyramider'
> så tror jeg også at vi ville vælge en 'hardcore' og ikke Villy Søvndal.

Vi ville aldrig vælge Villy Søvndal, så den holder ikke.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 02-06-06 11:25

On Thu, 1 Jun 2006 23:19:03 +0200, "Jan Rasmussen" <7@7.7> wrote:

>Mon ikke USAs invasion af nabolandet, og billeder af
>fra torturkamrene fik indflydelse på valget af denne extreme borgmester.

Så kom automat-svaret.... "Det er USA's skyld..." )))))

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-06-06 14:21

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse news:ce4082psgg68dc4sv7i477nd7qtdhmd5lj@4ax.com...

> Så kom automat-svaret.... "Det er USA's skyld..." )))))

Du har ret. Vi er jo med, så istedet for USA skulle der stå 'The Great Coalition'

'Mon ikke Danmarks invasion af nabolandet, og billeder af