Man skulle tro det var løgn
Fra : Tim

Dato : 01-06-06 21:08

Sikke da en flok aber.

De Christianitter er sgu' rent til grin. Send dem ud og lave noget, som os
her i Jylland... så ville de være for trætte til at det pis.

Tim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-06-06 21:35

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> Sikke da en flok aber.
>
> De Christianitter er sgu' rent til grin. Send dem ud og lave noget, som os
> her i Jylland... så ville de være for trætte til at det pis.
>
> Tim

Bedre endnu - drop velfærden så de ikke kan nasse på de produktive
elementer her i samfundet - så skal vi se om "skibet" kan bære eller om
det synker med mus og mand. :)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk - http://liberterran.org - http://haxor.dk/fanaticism/ -

Fra : Tim

Dato : 01-06-06 22:15

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Bedre endnu - drop velfærden så de ikke kan nasse på de produktive
> elementer her i samfundet - så skal vi se om "skibet" kan bære eller om
> det synker med mus og mand. :)

Nøøøh.. bare lad dem lave noget, istedet for deres ynkelige hyleri

Jeg holder på, at man burde rive lortet ned, og bygge et A-kraftværk på
Christiania.

Tim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-06-06 23:01

> [...]

> Nøøøh.. bare lad dem lave noget, istedet for deres ynkelige hyleri
>
> Jeg holder på, at man burde rive lortet ned, og bygge et A-kraftværk på

Det får du nok et problem med med øko-tosserne på Vesterbro :)

Fra : @

Dato : 02-06-06 17:39

On Fri, 2 Jun 2006 00:00:37 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Det får du nok et problem med med øko-tosserne på Vesterbro :)

hvorfor

så er man da fri for alt svineriet fra f.eks. kul og olie

--
Man kan ikke give mennesker varig hjælp ved at gøre det for dem,
som de selv burde gøre.

Fra : Tim

Dato : 02-06-06 19:44

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> hvorfor
>
> så er man da fri for alt svineriet fra f.eks. kul og olie

Den diskussion ville jeg slet ikke starte, men du har fuldstændig ret.

Tim

Fra : GB

Dato : 02-06-06 00:16

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> Nøøøh.. bare lad dem lave noget, istedet for deres ynkelige hyleri

Der er alle slags mennesker på Christiania. Der er rigtig mange
skatteydere, som arbejder "ude i byen", og mange, som arbejder næsten
gratis på området. Problemet er bare, at kriminelle hash-pushere er det
eneste man hører om, og ca. halvdelen af 'nitterne så hellere pushernes
hæl end deres tå.

Og ja, jeg har selv boet der for omkring tyve år siden. Nu bruger jeg
mest området som rekreativ facilitet (til gåture - jeg bor i nærheden).
Dengang jeg boede der, kørte jeg på skraldeholdet og var desuden dybt
involveret i den lokale skadestue, "Sundhedshuset".

Og nej, jeg kan heller ikke lide udviklingen. Hverken, at benhårde
gangstere har sat sig på hash-markedet, eller at vores venner, Politiet,
finder det nødvendigt at kropsvisitere mindreårige børn, som rent faktisk
bor der, og er født og opvokset der.

Har du været der selv, Tim? Ellers vil jeg gerne give dig en rundvisning
næste gang du finder det for godt at forlade Als.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 02-06-06 00:29

GB skrev i meddelelsen ...

> [...]
>finder det nødvendigt at kropsvisitere mindreårige børn, som rent faktisk

Sådan er det jo når man vælger at bosætte sig i en røverrede og beskytte
hærdede kriminelle (narkohandlere, mordere osv) mod retssystemet.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : GB

Dato : 02-06-06 00:42

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in news:8JKfg.373$h01.177
@news.get2net.dk:

> Carl Alex Friis Nielsen

Hedder du Tim?

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 03-06-06 10:11

GB skrev i meddelelsen ...
>"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in news:8JKfg.373$h01.177
>@news.get2net.dk:

>Hedder du Tim?

Nej.

Nu har jeg været på nettet i et par årtier under mit navn, så hvorfor det ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-06-06 11:38

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> involveret i den lokale skadestue, "Sundhedshuset".
>
> Og nej, jeg kan heller ikke lide udviklingen. Hverken, at benhårde

Det er en naturlig konsekvens af ulovliggørelsen af hash og anden narko.
Når det gøres ulovligt vil det naturligt tiltrække de elementer, som
alligevel er ligeglade med loven, hvilket vil sige de mest kriminelle og
brutale mennesker i dette samfund.

Frigiv hash og narko NU!