Forsikrings betaling tilbage?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-06-06 20:55

Hej

Sidder lige og diskuterer med en kammerat, som man får penge tilbage, hvis
man evt. opsiger sin forsikring midt i perioden? Får man så halvdelen
tilbage?

Stef

Fra : Davidsen

Dato : 01-06-06 21:03

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sidder lige og diskuterer med en kammerat, som man får penge tilbage, hvis
> man evt. opsiger sin forsikring midt i perioden? Får man så halvdelen

Ja, dog (sandsynligvis) fratrukket et administrationsgebyr.

Mvh
Davidsen

Fra : Kasper Christensen

Dato : 01-06-06 22:58

> Ja, dog (sandsynligvis) fratrukket et administrationsgebyr.
>
> Mvh
> Davidsen

Jeg har gjort det og det koster 50 kr i admingebyr, hvis man ikke giver
dem en rettidig opsigelse.

Mvh

Kasper