TDC ? igen
Fra : KSK

Dato : 16-06-01 23:45

jeg har bestilt TDC bb net med en linje på 1054/258 og skal har 4 maskine
køre
hvilken modem får jeg med og kan jeg sætte den direkte i min hub skal jeg
har flere dym. ip eller hva
er der en der kan forklare det lidt nærme har kigge på tdc hjemme side men
som alle andre fatte jeg ikke en skid ;.)

KSK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 10:05

"KSK" <vvs@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre
> hvilken modem får jeg med og kan jeg sætte den direkte i min hub skal jeg

Du får et modem der sættes i din hub og du skal bruge 2 ekstra IP'er

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-06-01 11:49

KSK skrev i meddelelsen <9ggnvq$290d$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>er der en der kan forklare det lidt nærme har kigge på tdc hjemme side men
>som alle andre fatte jeg ikke en skid ;.)

Fedt du først undersøger det efter du har bestilt.. må vist være et
impulskøb du har lavet..

--
Anders Houmark

Fra : RaYmAn

Dato : 17-06-01 18:00

Hejsa
> Fedt du først undersøger det efter du har bestilt.. må vist være et
> impulskøb du har lavet..
Impulskøb er de bedste!
Tro mig :)
jeg har købt nogle fantastisk gode og nyttige ting flere gange i impulskøb
</sarkasme>
nå, men det var min skumle kommentar for i dag :)
-Jens

Fra : - W.G

Dato : 17-06-01 13:18

On Sun, 17 Jun 2001 00:45:10 +0200, "KSK" <vvs@email.dk> wrote:

> [...]
>er der en der kan forklare det lidt nærme har kigge på tdc hjemme side men
>som alle andre fatte jeg ikke en skid ;.)

Hej og God Eftermiddag

Jeg har for kort siden spurgt om nogenlunde det samme, og det svar jeg
fik var at ADSL-modem godt kan sluttes direkte til hubben.

Hvis du regner med at dine 4 computere skal være online samtidig er
det, smart at få en dynamisk IP-adresse til hver - det er jo ikke
fordi de koster en hel masse.

M.h.t hvilket modem du får så, må jeg være dig svar skyldig - men der
er sikkert en her i gruppen der er meget klogere på det område end
jeg

Pøjpøj med den nye forbindelse - jeg håber at du får stor fornøjelse
af den.

PS: Hvornår har du bestilt linien - ved du hvornår du får den? Med
andre ord: har du nogen fornemmelse af leveringstiden?

--

Med Venlig Hilsen
- W.G

Fra : KSK

Dato : 17-06-01 21:54

Jeg bestilt den d 20/6 og får den d 10/7 der før tdc ellers hade jeg vente
til CC kom med dele kobber
KSK