Reklame.... (Oh ooooh....)
Fra : Chris

Dato : 16-06-01 21:42

Hej NG.

Jeg ved godt, at det vistnok ikke er tilladt med reklamer her i gruppen, men
jeg har meget lyst til at omtale www.fangstrapport.dk for de, som ikke
kender stedet. Jeg er ikke selv på nogen måde medejer af sitet, og der er
ingen profit i det for mig, så derfor tør jeg godt reklamere lidt.

Fangstrapporten.dk lader læseren oprette en "konto," hvorpå man kan føre
regnskab med sine fangster i alle detaljer: Art, størrelse, grej,
tidspunkter osv. osv. Sitet giver samtidig mulighed for at man kan lade
interesserede læsere få lov til at læse rapporterne. Det er faktisk vældigt
interessant at læses om andres fangster, da man sammen med alle detaljer i
en rapport også kan se en beskrivelse af fisketuren, vejret, fighten, de
utallige tyskere osv. Mange fangstrapporter er også suppleret med flotte
billeder af alt fra stolte små børn til "garvede gamle rotter."
Man kan lægge sin rapport i flere kategorier alt efter fiskeri-type. I flere
af disse kategorier trækkes der hver måned lod om (efter min mening) flotte
præmier.

Alt er krydret med links, hvor man blandt andet kan læse nyt om grej, ture,
rekorder, tips & tricks osv. Der er naturligvis også reklame-bannere, men af
disse er flere faktisk på flere måder relevante.

Fangstrapport.dk er absolut et besøg værd. Navigationen på sitet er også
rimelig simpel, så frygt ikke!

Knæk & bræk fra
Chris.