køb af ny volvo s40 1.6d
Fra : paw

Dato : 01-06-06 12:23

Hej, er der nogen der hved om en volvo s40 1.6 diesel, er et godt køb
Bilen er splitny

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-06-06 12:47

Den 1 Jun 2006 04:23:22 -0700 sendte "paw" <paw@vrogum.dk> følgende
røgsignaler:

>Hej, er der nogen der hved om en volvo s40 1.6 diesel, er et godt køb
>Bilen er splitny

Sådan en svensk Ford triller vel rundt med PSA-koncernens dieselmotor
i 1,6 liters-versionen.

Men jeg vil da tro at det er en ganske god vogn (men det er prisen nu
også).

På papiret skulle den både være sikker og økonomisk.

Hvis jeg personligt stod og skulle smide 347.000 "ud af vinduet",
ville jeg nok hellere vælge en Hyundai Sonata 2,0 CRDi til 270.000 kr.
og bruge de resterende 77.000 kr. på diesel.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : MK

Dato : 01-06-06 17:17

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg personligt stod og skulle smide 347.000 "ud af vinduet",
> ville jeg nok hellere vælge en Hyundai Sonata 2,0 CRDi til 270.000 kr.
> og bruge de resterende 77.000 kr. på diesel.

Jeg ville vælge en nyere brugt og derved lade
den forrige ejer betale afskrivningsgildet. Dét
gør jeg hver gang...

Fra : Brian

Dato : 01-06-06 18:39

MK wrote:

> Jeg ville vælge en nyere brugt og derved lade
> den forrige ejer betale afskrivningsgildet. Dét
> gør jeg hver gang...

Det ville jeg også gøre, men der er nu ikke meget der
er skønnere end en helt ny "stram" bil

/Brian

Fra : Allan / Kolding

Dato : 02-06-06 12:59

Jeg syntes den er elendig.
For lidt trækkraft.
For lidt plads.
Spec. benplads, hvis man har Klima i, pga. midterkonsol.
Motorstyringen er dog bedere i Volvoen i forhold til Forden.
Org. radio / højtaler spiller elendigt.
Blev så skuffet over den efter den første tur.

Har både Forden og Volvoen med samme motor som fimabil.

Min egen gamle Passat fra 2002 er langt bedere at køre i.

--
Allan / Kolding