Sjove oplevelser med bilen.... (udenlandsk~
Fra : Morgan Jones

Dato : 31-05-06 08:30

Fra et Lambo chat forum:

"I had a weak battery a while back and i happened to get stuck on a busy
street. i was parked, had the hood open and was on the phone getting help.
Guy walks over looks every inch of the car over and says 'hey i just bought
one exactly this, same model and everything'. So i reply: 'very nice, what
number is yours?' He looks at me like i have 2 heads. So i said 'yours is an
SV, Monerey edition right?' He said yes. So i say 'this is # 13 of 20, whats
yours' He said 'i don't know but i paid a little over $ 5,000 for it, i
still have to finish putting it together"
I was drinking some water and i just could not help but to laugh and sprayed
a friend of mine. i said to the guy did you buy a kit? he said 'yes,
.....oh...oh..., you mean this is real? I wondered how the panels fit so
perfectly together.' I turned around for a few seconds and he just
disappeared."

Er der nogen der har lignende historier? :)

Mvh Morgan

Fra : Mikkel Lund

Dato : 31-05-06 10:29

Morgan Jones skrev:
> [...]
> disappeared."
>

> Er der nogen der har lignende historier? :)

Mærkeligt at han ikke kan stave navnet på sin bil: Monterey.

Mikkel

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 31-05-06 12:21

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Mærkeligt at han ikke kan stave navnet på sin bil: Monterey.

Nu er det jo nok bare en tastefejl, det er trods alt kun et "t" der mangler.

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-06 11:11

> Er der nogen der har lignende historier? :)

Nej det er ikke så tit en alm Galant bliver lavet som kitcar )))))

Mvh
Morten

Fra : Thomas Krath

Dato : 31-05-06 16:27

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in message

> Fra et Lambo chat forum:

*ROFL*!!! :)

--
Mvh/TK
sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-05-06 16:52

> Er der nogen der har lignende historier? :)

Oplever ofte det samme, når jeg parkerer min Opel.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-05-06 17:38

Jan W Nielsen wrote:

> Oplever ofte det samme, når jeg parkerer min Opel.

Er det den del med motorhjælmen åben du oplever....... eller hvad ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 31-05-06 17:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> writes:

> Er det den del med motorhjælmen åben du oplever....... eller hvad ?

Eller at folk tror at det er en legetøjsbil?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-05-06 21:36

> Er det den del med motorhjælmen åben du oplever....... eller hvad ?

Så er det godt..

Jeg har selv hørt i reklamerne, at Opel er det mest driftssikre tyske mærke,
så kom ikke her..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-05-06 21:42

Jan W Nielsen explained on 31-05-2006 :
> Jeg har selv hørt i reklamerne, at Opel er det mest driftssikre tyske mærke,
> så kom ikke her..

Nej nej, det er den bedste tyske bil - det må da være endnu bedre end
bare mest driftssikker ;)

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 31-05-06 18:46

At du har problemer med batteriet?

mvh

JV

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-05-06 18:11

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in news:RBbfg.14$VC7.13
@news.get2net.dk:

> Er der nogen der har lignende historier? :)

Min første bil var en græsgrøn/rustrød Citroën Dyane. En jordbunke med højt
jernindhold, men hylende sjov at køre i. Jeg havde kun haft den en måneds
tid, da jeg skulle hente min far fra hospitalet efter en næseoperation.

På vej hjem er der 2 lyskryds, som man kan komme over begge 2 hvis man
giver lidt gas og kører 5-10 km/t for stærkt. Min far sidder ved siden af
og da det er første gang han er med i bilen snakker vi naturligt nok om
den.

På vej over det første kryds gearer jeg ned i 3. gear for at få noget der
bare minder om acceleration i bilen.

"Der er da meget godt træk i den.", siger min far, og jeg svarer stolt, "Ja
da, helt sløv er den ikke."

Hvorefter min far siger: "Ja det trækker ad helvede til her for neden ved
døren."

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-05-06 21:35

> [...]
> da, helt sløv er den ikke."

> Hvorefter min far siger: "Ja det trækker ad helvede til her for neden ved

*ROFL*

--
/Jan W Nielsen

Fra : Basil

Dato : 31-05-06 20:17

Følgende er skrevet af Morgan Jones:

> Er der nogen der har lignende historier? :)
>
> Mvh Morgan

Tjek denne her:
http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=16164&hl=
Kai

Fra : Morgan Jones

Dato : 01-06-06 07:35
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-06-06 08:26

Basil wrote:

> http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=16164&hl=

Fra samme side linker de til en historie om en gut der ville installere
noget Ipod kompatibelt musikanlæg i sin Porsche Cayman S, desværre
gik det lidt galt og for at sætte alt det originale udstyr tilbage,
endte de med at skille hele bilen ad:

Lidt sjove billeder:
http://www.caymanclub.net/topic.asp?whichpage=1&TOPIC_ID=3555&FORUM_ID=1&CAT_ID=1&Forum_Title=Cayman+Chat&Topic_Title=Finally+received+the+wiring+harness+pics+are+up

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Leif Neland

Dato : 01-06-06 08:46

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> noget Ipod kompatibelt musikanlæg i sin Porsche Cayman S, desværre
> gik det lidt galt og for at sætte alt det originale udstyr tilbage,

For de, der ikke kan læse engelsk, er den korrekte oversættelse:

Han sendte sin Porsche på værksted for at få monteret udstyret.
De kom til at klippe noget lyslederkabel over, og da man ikke bare lige
lodder lyslederkabel sammen, måtte *værkstedet* skille hele bilen ad og
udskifte kabelsættet.
Det betalte værkstedet/værkstedets forsikring.

Leif