Daekonline.dk og Track&Trace ?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-05-06 20:00

Hejsa

Jeg har bestilt nogle dæk, og fået bekræftelse på leverering via DPD, men de
2 TT numre jeg har fået virker ikke, dvs det ene nummer, giver et resultat
på en pakke leveret den 11/11-2005 :)

Er der nogen der har erfaring med DPD / TT ?

Jacob (BMW E46)

Fra : Molnit

Dato : 30-05-06 20:09

Jacob Rungwald skrev:
> [...]
> på en pakke leveret den 11/11-2005 :)
>
> Er der nogen der har erfaring med DPD / TT ?

   Jeg har været ude for at bestille dæk, hvor de kom med DPD at pakke nr.
blir genbrugt (typisk reifersand.de)... derved vil den pakke man selv
bestilte først være at finde i systemet når DPD har registreret den,
altså du for nummeret inden pakken har nået hen til DPD og kommet ind i
deres system med den nye pakkes data. der kan gå op til et døgn før det
virker som det skal.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Bo Velschow

Dato : 31-05-06 16:54

"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> du for nummeret inden pakken har nået hen til DPD og kommet ind i deres
> system med den nye pakkes data. der kan gå op til et døgn før det virker

Det er ganske normalt; UPS, TNT mv. genbruger ligeledes T&T-numrene...

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge