Biltransport fra SJÆ - JYLL
Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 16:33

Transporter tilbydes. Vi kan have op til 2-3 biler med ad gangen.

Pris aftales.

Kan kun afhentes / leveres på steder hvor der er rampe.

atcm@FJERNmail.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-05-06 17:24

> Transporter tilbydes. Vi kan have op til 2-3 biler med ad gangen.

Smut pommes frites - det her er ikke en markedsgruppe, og det er ikke
tilladt at sætte ting til salg.

> Pris aftales.

Ja, men ikke her.

--
/Jan W Nielsen

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 17:39

> Smut pommes frites - det her er ikke en markedsgruppe, og det er ikke
> tilladt at sætte ting til salg.

> Ja, men ikke her.
>
> --
> /Jan W Nielsen

Slap af

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-05-06 17:51

> Slap af

Nej - vi vil ikke have dine anonncer herinde.

Du kan få tre skumbananer, to brugte vatpinde og en gammel sko - men så skal
du også drible med det samme.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 28-05-06 17:57

A Andersen wrote:

> Slap af

Skrup af.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-06-06 00:29

Jan W Nielsen skrev:
> Smut pommes frites - det her er ikke en markedsgruppe, og det er ikke
> tilladt at sætte ting til salg.
> Ja, men ikke her.

Jo, så længe betalingen er i Skumbananer.

(Går Skumbananer og pommes frites mon sammen?)

--
MVH Finn
...der har fået arbejde. Kan nu ses i en Volvo FH12 "handicapbil" rundt

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-05-06 17:40

"A Andersen" <abuse@mail.dk> skrev :

>Transporter tilbydes. Vi kan have op til 2-3 biler med ad gangen.

Hvad er det, omregnet til skumbananer ?
--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 19:08

Det er måske udlagt forkert.. men vi køre tom kørsel alligevel, så kunne vi
tage nogle biler med uden beregning så at sige

Fra : MK

Dato : 28-05-06 19:13

"A Andersen" <abuse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske udlagt forkert

Ja, herinde er folk meget sensible, hvad angår annoncering.
Og derfor oplever du desværre et kraftig slag over næsen.

Desværre fordi det kunne jo jage dig væk ift. emnet "biler"
i al almindelighed. Deltag i debatten og annoncér istedet i
din signatur på max 4 linier

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-05-06 19:44

MK wrote:
> Ja, herinde er folk meget sensible, hvad angår annoncering.

Hvilket desværre er nødvendigt for at holde den "ren"... :-|

> Desværre fordi det kunne jo jage dig væk ift. emnet "biler"
> i al almindelighed. Deltag i debatten og annoncér istedet i
> din signatur på max 4 linier

Nemlig ja...

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-05-06 19:31

A Andersen skriblede:
> [...]
gangen.

> Pris aftales.
>
> Kan kun afhentes / leveres på steder hvor der er rampe.

Utroligt så travlt du har med dine pirat annoncer
i diverse grupper, et seriøst firma burde vide bedre.

Det lyder småkriminelt uden moms og andet lir.

--
Lars Fragstrup

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 20:04

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> i diverse grupper, et seriøst firma burde vide bedre.
>
> Det lyder småkriminelt uden moms og andet lir.

Dumme kommentare modtages gerne... og hva søren.. der kom sku lige en fra
dig

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-05-06 20:07

A Andersen wrote:
> Dumme kommentare modtages gerne... og hva søren.. der kom sku lige en
> fra dig

Hehe... Og så kom du lige med den næste...

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 20:13

meddelelse news:4479f4c4$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...

> Hehe... Og så kom du lige med den næste...
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

en til... uha man kan nok idag

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-06 20:23

A Andersen skrev:

> en til... uha man kan nok idag

Morten gav dig såmænd bare et godt eksempel på, hvordan du kan reklamere
i din signatur uden at genere nogen. Gør ligeså - og drop dine sure
opstød til folk, som forsøger at hjælpe dig..

mvh Per

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 20:56

> [...]
> din signatur uden at genere nogen. Gør ligeså - og drop dine sure opstød

Du skal ikke diktere mig

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-05-06 21:01

> Du skal ikke diktere mig

Helt ærlig - luk nu røven og fis af, ikke.?

Dit "bidrag" er ikke ønsket herinde.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-05-06 21:03

A Andersen wrote:

> Du skal ikke diktere mig

Det er sku da imponerende. Nok kender jeg til folk der går i for små sko,
men du har lige åbnet mine øjne for at "narehatten klemmer".

Henning

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-05-06 20:35

"A Andersen" <abuse@mail.dk> skrev i en meddelelse news:4479f63d$0$2085

> en til... uha man kan nok idag

JA - og du har en ikke - med et juridisk udtryk, nogen stærk sag. Måske
p.g.a. manglende kendskab til gruppen medlemmer og den trafik der foregår
herinde.

Jeg vil dog anbefale dig (om ikke for andet så for at genoprette roen)
gruppen news:dk.marked.privat.bil

Her er det handel det handler om her handler det primært om bilsnak og
mobning af de som har svært ved at finde sig tilrette. Og - det sidste er
jeg ret overbevist om at du ikke kan lave om på. ;-/

MVH Hans

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-05-06 05:22

Hans L. Jørgensen wrote:
> Jeg vil dog anbefale dig (om ikke for andet så for at genoprette roen)
> gruppen news:dk.marked.privat.bil

Der vil han også få det svært - han er ikke privat.

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-06 20:26

Lars Fragstrup skrev:
> A Andersen skriblede:

> Utroligt så travlt du har med dine pirat annoncer
> i diverse grupper, et seriøst firma burde vide bedre.
>
> Det lyder småkriminelt uden moms og andet lir.

Hvor i alverden har du det fra..? Forøvrigt er det for ringe af dig at
demaskere Anders' emailadresse og udsende den her i gruppen. IMO er du
den største klovn af jer to.

Per

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-05-06 20:32

Per Riber wrote:

> Hvor i alverden har du det fra..? Forøvrigt er det for ringe af dig
> at demaskere Anders' emailadresse og udsende den her i gruppen. IMO
> er du den største klovn af jer to.

Hørt... Og endnu mere useriøst!

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 20:58

meddelelse news:4479fa93$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Helt sikkert.. ud med dem der blander sig... Per skrub af

Fra : A Andersen

Dato : 28-05-06 20:57

"Per Riber" <nospam@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor i alverden har du det fra..? Forøvrigt er det for ringe af dig at
> demaskere Anders' emailadresse og udsende den her i gruppen. IMO er du den
> største klovn af jer to.
>
> Per

Hvem er Anders??

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-06 21:00

A Andersen skrev:
> "Per Riber" <nospam@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvem er Anders??

*plonk*

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-05-06 21:02

> Hvem er Anders??

Han mente Andreas Andersen - er det ikke dig..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Riber

Dato : 28-05-06 21:07

Jan W Nielsen skrev:

> Han mente Andreas Andersen - er det ikke dig..?

Jeg mente Andersen - jeg kendte ham (desværre) ikke i forvejen

mvh Per

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-05-06 21:46

A Andersen wrote:
> Transporter tilbydes. Vi kan have op til 2-3 biler med ad gangen.
>
> Pris aftales.
>
> Kan kun afhentes / leveres på steder hvor der er rampe.
>

> atcm@FJERNmail.dk

Hvor smart er det lige at kalde sig abuse SnabelA mail.dk ???

Bare på en skala fra 1 til 10?

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-06 21:52

A Andersen skriver:

> Transporter tilbydes. Vi kan have op til 2-3 biler med ad gangen.
>
> Pris aftales.

Alt over gratis er off topic her....

Desuden har du et gevaldigt problem med at styre dit temperamant og
behov for at svine andre til. Så længe du ikke lærer at styre det, vil
jeg tro at du får ca 0 henvendelser - du bliver ikke taget seriøst.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-05-06 22:18

Klaus D. Mikkelsen wrote

> Desuden har du et gevaldigt problem med at styre dit temperamant og
> behov for at svine andre til. Så længe du ikke lærer at styre det, vil
> jeg tro at du får ca 0 henvendelser - du bliver ikke taget seriøst.

Næ hvem vil handle med en ham, som åbenlyst skider højt på regler,
Som farer til personangreb når man venligt fortæller at han er på gale veje.

Han lyder da nøjagtig lige så uvederhæftig som flere at de værste
brugtvognshandlere.

Med en reklame som hans turde jeg aldrig benytte hans firma
--
Mvh. Uffe Ravn

end of signature

Fra : Lars

Dato : 28-05-06 22:25

> Han lyder da nøjagtig lige så uvederhæftig som flere at de værste
> brugtvognshandlere.

Danmark Billigste? - Eller hvad de nu hed dem der kom i kløerne på tv2...

- Lars

Fra : A Andersen

Dato : 29-05-06 18:42

Hej

Et eller andet sted må i da lige snakke sammen. Hvis det er så slemt at jeg
har postet herinde, hvorfor har jeg så fået flere henvendelser.??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-05-06 18:54

Hej!

A Andersen wrote:

> Et eller andet sted må i da lige snakke sammen. Hvis det er så slemt at jeg
> har postet herinde, hvorfor har jeg så fået flere henvendelser.??

Det er samme problematik som med spam. Det er nok skidt, men det virker desværre
i visse tilfælde.

Og ja, dit l... hører ikke til her i gruppen. Nu ved du det ihvertfald til en
anden gang :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : A Andersen

Dato : 29-05-06 19:32

> [...]
> i visse tilfælde.
>

> Og ja, dit l... hører ikke til her i gruppen. Nu ved du det ihvertfald til

Rigtigt nok. Tænkte bare man kunne hjælpe hinanden, men det var åbenbart
ikke hensigten på det hele.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-05-06 19:41

> Rigtigt nok. Tænkte bare man kunne hjælpe hinanden, men det var åbenbart
> ikke hensigten på det hele.

Jo - men ikke med salg.

Hvis du ikke vidste det, så er det ok - alle laver fejl - og jeg vidste det
heller ikke selv, da jég begyndte at skriver herinde.

I begyndelsen af denne tråd virkede det bare som om, du ville skide på
gruppen, når du bare fik afsendt din reklame.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-05-06 19:39

> Et eller andet sted må i da lige snakke sammen. Hvis det er så slemt at
> jeg har postet herinde, hvorfor har jeg så fået flere henvendelser.??

Du er ikke uddannet raketforsker, hva' Andreas...?

Det handler ikke om, hvorvidt der er folk, der er interesserede, for hvorfor
fa'en skulle der ikke være det...?

Det handler om, at vi må holde meget fast på, at denne gruppe er alene til
spørgsmål og svar.

Undlader man at holde fast i denne regel, bliver gruppen oversvømmet af
reklamer.

--
/Jan W Nielsen

Fra : A Andersen

Dato : 29-05-06 19:49

> [...]
> spørgsmål og svar.
>
> Undlader man at holde fast i denne regel, bliver gruppen oversvømmet af

Klart nok. Forståeligt. Lad os så lukke den tråd.

Andreas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-05-06 19:54

> Klart nok. Forståeligt. Lad os så lukke den tråd.

Ok..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard