Hollændere og deres ladbiler
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-05-06 18:01

Hvad er det med de hollændere. Ud over at de tér sig som om de ejer det hele
på campingpladserne, skulle de have fundet ind på en sådan, så har deres
ladbiler heller ikke indbygget fartbegrænser ved 90 km/t.

Siger man noget til dem står de og harker og spytter på gulvet :)

Men hvad er det med de hollændere - hvorfor kører de mere end 90?

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-06 22:48

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
> Siger man noget til dem står de og harker og spytter på gulvet :)
> Men hvad er det med de hollændere - hvorfor kører de mere end 90?

Det gør de heller ikke. De kører kun 85 km/t og er p**se irriterende at
have med at gøre fordi størstedelen af motorvejene i deres land er
belagt med overhalingsforbud.

De 85 km/t holder de sig så også til når de kommer til udlandet.

Men det er altsammen om dagen. Når solen går ned (lidt før i
sommerhalvåret) ryger sikringen til fartbegrænseren ud, og så bliver der
kørt stærkt. 100-110 km/t er så ikke unormalt.

(Der skal nok være nogen af dem der har fået byttet om på dag og nat.)

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,