ditec
Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 18:05

nogen der har erfaring med en lakbehandling fra overstående, har overvejet
at prøve det på min nye avensis.

Mv. Henrik Mortensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-06 18:39

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har erfaring med en lakbehandling fra overstående, har overvejet
> at prøve det på min nye avensis.

Penge ud af vinduet...det er helt klar min mening. Min Sierra fik sådan en
behandling ifb. med købet hos Ford. Den blev ru i overfladen efter ca. 2
mdr, så hvis ikke de har "tørret" mig og bare sat lærlingen til at vokse
bilen med Alaska, ja så er det intet værd med sådan en prof. lakpleje

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-05-06 19:41

Henrik Mortensen skriver:

> nogen der har erfaring med en lakbehandling fra overstående, har overvejet
> at prøve det på min nye avensis.

Min forrige Golf fik Ditec 2-3 gange. Jeg overvejer stærkt at få min
nuværende under en lignende behandling.

IMHO alle pengene værd.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory:http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-05-06 19:50

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> wrote in message
> nogen der har erfaring med en lakbehandling fra overstående, har overvejet
> at prøve det på min nye avensis.

Jeg holder med Tom - jeg prøvede det på den Xantia jeg havde engang. Jeg fik
den behandlet da bilen var 1 måned gammel, og fik det gentaget efter 1 år.
Efter min mening holdt det ikke synderligt bedre end 2 gange med polering og
lakforsegling årligt derhjemme i perlegruset - og så er prisen på et par
tusinde for en behandling, som det kostede dengang, altså en dyr
investering.

Andreas M. Hansen

Fra : MacX

Dato : 24-05-06 20:39

On 2006-05-24 20:49:58 +0200, "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> said:

> [...]
> gange med polering og lakforsegling årligt derhjemme i perlegruset - og
> så er prisen på et par tusinde for en behandling, som det kostede

Jeg syntes heller ikke det er pengene værd... Bilen er flot lige efter
behandlingen, og de praler også med at fjerne små ridser. Det er måske
rigtigt, men de sliber også nærmest lakken!

Brug hellere pengene på noget ordentlig lakpleje, og gør det selv -
hvis du altså kan lide at nusse om din bil.

Jeg kan varmt anbefale Zymöl, som er verdensberømt, og kendt hos
branchens dyre drenge. Det er virkelig gode sager, og et 100%
naturprodukt...

http://www.zdouk.com/

Dansk forhandler:
http://www.racetech.dk

Vh
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-06 17:05

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> skrev i en meddelelse
> nogen der har erfaring med en lakbehandling fra overstående, har overvejet
> at prøve det på min nye avensis.

www.cartec.dk er noget lig det samme, dog til noget billigere priser! Jeg
kan også anbefale en komplet imprægnering af sæder, gulvtæpper, dørsider,
loft mv.