Pimp My Ride TV2 style :)
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 22-05-06 08:26

http://programmer.tv2.dk/article.php?id=4067606

DET glæder jeg mig til at se, de har nok ikke samme budget som West Coast
Customs :)

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-06 08:37

"Jacob Rungwald" <jacob*hest*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> DET glæder jeg mig til at se, de har nok ikke samme budget som West Coast
> Customs :)

Hvad så hvis det er omvendt, pæn bil men et hjem som trænger ;).

Fra : Broegger

Dato : 22-05-06 09:08

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev

> Hvad så hvis det er omvendt, pæn bil men et hjem som trænger ;).

Det er der da MASSER (læs alt for mange) programmer om!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-05-06 09:55

Jacob Rungwald wrote:
> http://programmer.tv2.dk/article.php?id=4067606
>
> DET glæder jeg mig til at se, de har nok ikke samme budget som West
> Coast Customs :)

Mon ikke det bliver en lang reklame for THansen?

mvh
Henning