Skoda Fabia Combi - erfaringer ønskes
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 19:14

Erfaringer med en sådan ønskes - gode og dårlige. Har tænkt på 1.4 eller 1.9
TDI. Vi er 2 voksne og 2 børn på 2 og 4 år.

Er der nogen her der har haft held med at presse prisen på en ny ved
forhandleren?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Kent Glerup

Dato : 18-05-06 21:45

On Thu, 18 May 2006 20:14:00 +0200, "Trekroner" <xx> wrote:

>Erfaringer med en sådan ønskes - gode og dårlige. Har tænkt på 1.4 eller 1.9
>TDI. Vi er 2 voksne og 2 børn på 2 og 4 år.

Inden jeg bruger 15 minutter på noget skrivearbejde vil jeg høre om du
HAR læst tilbage i gruppen?

Dog en bemærkning om 1,4 TDI'eren. Jeg har snakket med en gut som
prøvede to forskellige. Ifølge ham havde de begge en generende
resonans ved en bestemt hastighed.. Ved ikke om nogen kan bekræfte
det?!?

>Er der nogen her der har haft held med at presse prisen på en ny ved
>forhandleren?

Det er der vist!

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 19:52

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:32np62luk0g26qgiphd69e632pe4i38mhn@4ax.com...
> Inden jeg bruger 15 minutter på noget skrivearbejde vil jeg høre om du
> HAR læst tilbage i gruppen?

En uge tilbage ja, hvad kan du se?

Tak for svaret iøvrigt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 20:17

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:32np62luk0g26qgiphd69e632pe4i38mhn@4ax.com...
> Det er der vist!

Beløb?

Fra : alten

Dato : 19-05-06 09:15

Send mig en mail på henkeSNABELAmail.dk, så jeg vil sende dig lidt
forskellige FDM anmeldelser af bilen.

mvh,
Henrik

Fra : jones_net

Dato : 19-05-06 12:21

"Trekroner" <xx> wrote in message
> Erfaringer med en sådan ønskes - gode og dårlige. Har tænkt på 1.4 eller
> 1.9 TDI. Vi er 2 voksne og 2 børn på 2 og 4 år.

Den er ikke så stor...
Efter min mening er der lige så meget bagarumsplads i en Octavia, som der er
i en Fabia Combi... Få forhandlere til at stille de 2 biler ved siden af
hinanden, så du kan se størrelsen på bagagerummene... Og så er der meget
mere plads i kabinen
Så hvis du ikke er bundet af, at den skal være ny, så kan du sikkert finde
en lettere brugt Octavia til samme pris.

Vi kiggede selv efter Fabia Combi, men endte i en Octavia.

/J
Octavia og 1 barn på 2 år

Fra : Brian Madsen

Dato : 19-05-06 20:08

Hejsa!

Har selv en 1,9 TDi Combi og er meget glad for den (2 voksne, ingen børn).
Jeg er selv 2 m og fandt ud af, at der faktisk er mere plads i denne end
Citroen C3/Peugeut 206 SW.

Når du køber den skal du for guds skyld huske at bede om flåderabat (gælder
egentlig hvilken som helst bil). Det er så vidt jeg har forstået, en rabat
importøren giver og som alle mennesker kan få - hvis de husker at bede om
den. Det gjorde jeg ikke selv...! Og de giver den jo nok ikke med
tilbagevirkende kraft!

Jeg har oplevet en smule resonans i instrumenpanelet når man accelererer fra
lave omdrejninger - ikke ved en bestemt hastighed. Den har dog ikke været er
fra starten af og er egentlig ret svær at "trigge".

I en af FDM's seneste test vedr. anti-rust behandlingen på nye biler er
Fabia'en en af dem der scorer højeste karakterer - faktisk højere end
Octavia'en. Og langt bedre end japanerne!

Håber dette kan hjælpe dig lidt.

Mvh
Brian Madsen
Kalundborg

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 19:55

"Brian Madsen" <brisenPLEASE@REMOVEbrisen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en rabat importøren giver og som alle mennesker kan få - hvis de husker at
> bede om den. Det gjorde jeg ikke selv...! Og de giver den jo nok ikke

Hvor meget rabat er det?

Tak for de andre svar....

Fra : Brian Madsen

Dato : 21-05-06 13:44

> Hvor meget rabat er det?

Det ved jeg ikke - men det er da bedre end ingenting!!! Hør forhandleren ad.

Bemærk, at det gælder ved køb af enhver NY bil.

Mvh
Brian Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 14:40

> [...]
> en rabat importøren giver og som alle mennesker kan få - hvis de husker at
> bede om den. Det gjorde jeg ikke selv...! Og de giver den jo nok ikke

Så vidt jeg kan "google" mig til, er flåderabat noget der gives i
forbindelse med firmabiler. Tager jeg fejl...?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-05-06 19:13

Trekroner skriver:

> Så vidt jeg kan "google" mig til, er flåderabat noget der gives i
> forbindelse med firmabiler. Tager jeg fejl...?

Nej (og ja) det er efterhånden blevet så udkne*** at enhver kan få det.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: