Vandafvisende viskerblade
Fra : Brian Madsen

Dato : 18-05-06 04:53

Hejsa!

Jeg står og skal have nye viskerblade til min Fabia og har fået anbefalet
nogle vandafvisende blade fra Biltema´, se
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1247&iItemId=92188.

Er de noget værd? Kan den grafitbaserede hinde beskadige forruden?

Mvh
Brian Madsen
Kalundborg

Fra : Ole

Dato : 18-05-06 06:49

Kan kun sige god for dem har brugt dem det sidste år, efter du har brugt dem
et stykke tid, lægger der sige en hinde på ruden så du slipper for at køre med
viske på motorvej.
Ole

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.243.203.34)

Fra : Kent Glerup