Sp: Avensis - Atermisk forrude?
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 16-05-06 21:57

Hej kloge hoveder...
Har købt en 2003 Avensis. Er der nogen af jer der ved, om den har atermisk
forrude??
Jens

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-05-06 08:24

> Hej kloge hoveder...
> Har købt en 2003 Avensis. Er der nogen af jer der ved, om den har atermisk
> forrude??

Nej det mener jeg ikke at den har, jeg havde i alt fald ingen problem med
min GPS da jeg havde lånt sådan en.

Hilsen Jørgen

Fra : Morgan Jones

Dato : 17-05-06 13:48

> Hej kloge hoveder...
> Har købt en 2003 Avensis. Er der nogen af jer der ved, om den har atermisk
> forrude??

Min kones 2005 SOL version har ikke. Men GPS'en går ikke så nemt igennem
ruden som på min A3'er. Dunno why.

Fra : Peter Juul

Dato : 17-05-06 20:13

<loenborg@email.dk> skrev

> Hej kloge hoveder...
> Har købt en 2003 Avensis. Er der nogen af jer der ved, om den har atermisk
> forrude??
> Jens

Du kan selv se efter.. Hvis ruden har et blåt skær over sig i sollys, er den
atermisk (keramisk.... Og skidedyr :o/) - Hvis ikke : er dem såre
almindelig..

VenHils
Peter
Renault Megane 1,6 16v RXT st.car '01... I 20 timer endnu....

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 18-05-06 22:59

Hej alle
Tak for hjælpen..
Prøver mig frem.
Muligvis kan det være varmetrådene i forruden der bremser signalet
Jens