Aaaaaahh klimaanlæg :)
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 17:30

Hejsa

Ja så fik den lille lidt mere udstyr til listen, og denne gang noget af det
rigtigt gode :)

Et stk helt nyt, nyeste model fuldautomatisk klimaanlæg monteret :) Damn det
er dejlig at køre med.

Så nu ser udstyrslisten sådan ud.

Regnsensor.
Aut.nedblændeligt bakspejl.
Sædevarme.
PDC.
Aut klima med automatisk recirkulationskontrol.
Interiør lyspakke med læselamper overalt.
Ombygget BMW CD/Radio så den har line-out til en forstærker.
Indvendig åbning af bagageklap (ja, det er ekstraudstyr på en BMW :) )
Alle højtallere udskiftet med kvalitets højtallere.

Jeg har selv monteret det hele, pånær de store dele af klimaanlægget, så
hvis der er nogle der har nogle spg ang installation, er i velkomne :)

Jacob

Fra : MK

Dato : 13-05-06 17:36

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Et stk helt nyt, nyeste model fuldautomatisk klimaanlæg monteret :) Damn
> det er dejlig at køre med.

Ja, men man mister helt føling med vejret udenfor :)

> Jeg har selv monteret det hele, pånær de store dele af klimaanlægget, så
> hvis der er nogle der har nogle spg ang installation, er i velkomne :)

Selvgjort er velgjort - det er nice af dig.
El-sæder må da være din næste udfordirng

Hvad med PDC - det ser ikke påklistet ud ?

/Mogens
´03 BMW 530d Touring m/alt muligt udstyr, originalt abfabrik

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 17:52

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> "Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men man mister helt føling med vejret udenfor :)

> Selvgjort er velgjort - det er nice af dig.

Jeps, det er nu sjovt at gå og rode med :)

> El-sæder må da være din næste udfordirng

Jeg var faktisk ved at overveje det da jeg alligevel monterede sædevarme,
for der skulle jeg have betrækket totalt af sæderne, og på med nyt originalt
BMW betræk med sædevarme, så hvis jeg lige havde kunnet finde et sæt
elforstole hvor betrækket var hærget på, så var de kommet i, men jeg kunne
ikke finde nogle :(

> Hvad med PDC - det ser ikke påklistet ud ?

Alt mit udstyr er originalt BMW, som hvis man havde bestilt det ab fabrik.
Jeg vil ikke have T-hansen udstyr i min bil :)

Jacob

Fra : Thomas Krath

Dato : 13-05-06 21:03

> Alt mit udstyr er originalt BMW, som hvis man havde bestilt det ab fabrik.
> Jeg vil ikke have T-hansen udstyr i min bil :)

Hvorfor har du ikke bare fundet en bil med alt udstyret monteret?
Forskellen på prisen i Tyskland er ikke særlig stor kontra hvad det koster
dig at eftermontere det selv.

Mvh/Thomas

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 21:41

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Hvorfor har du ikke bare fundet en bil med alt udstyret monteret?
> Forskellen på prisen i Tyskland er ikke særlig stor kontra hvad det koster
> dig at eftermontere det selv.

Fordi at jeg nu engang har købt denne bil, og da jeg ikke bare kan skifte
bil som jeg gjorde tidligere, fordi der nu også er et 307 m2 hus der skal
betales til, så bliver det sådan lidt henad vejen at der kommer udstyr i :)

Jeg kan også godt lide at rode med det selv, der er en glæde og
tilfredsstillelse ved at lave tingene selv :) f.eks ville det koste mig ca
8500kr hvis BMW skulle montere sædevarme, jeg gav 4100 inkl det hele, og det
er originalt BMW hele vejen igennem.

Men der er ingen tvivl om at om et 1-2 år når denne skal skiftes, så bliver
der hentet en "ny" bil i Tyskland.

Mvh
Jacob

Fra : Peter Frost

Dato : 13-05-06 18:18

"Jacob Rungwald" Skrev:

> Ja så fik den lille lidt mere udstyr til listen, og denne gang noget af
> det rigtigt gode :)
>
> Et stk helt nyt, nyeste model fuldautomatisk klimaanlæg monteret :) Damn
> det er dejlig at køre med.

Min Volvo fra 94 har det som standart... Hvornår lærer I det ? ;)

Tillykke med det, ville heller ikke undværere det :p

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 18:29

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> wrote in message

> Min Volvo fra 94 har det som standart... Hvornår lærer I det ? ;)

:)

> Tillykke med det, ville heller ikke undværere det :p

Nej, det er godt nok dejligt at køre med.

Jacob

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-06 18:29

Den Sat, 13 May 2006 19:17:31 +0200 sendte "Peter Frost"
<peterfrost@cph-metronet.dk> følgende røgsignaler:

>Min Volvo fra 94 har det som standart... Hvornår lærer I det ? ;)

Jeg har lært det.....jeg kunne aldrig drømme om at købe en Volvo.

--
T.J.

Jeg er spontan, hvis jeg får tid til at tænke.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 13-05-06 20:06

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Den Sat, 13 May 2006 19:17:31 +0200 sendte "Peter Frost"
> <peterfrost@cph-metronet.dk> følgende røgsignaler:

> Jeg har lært det.....jeg kunne aldrig drømme om at købe en Volvo.

he he :)

Jacob (BMW E46)

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 20:57

> Et stk helt nyt, nyeste model fuldautomatisk klimaanlæg monteret :) Damn
> det er dejlig at køre med.

Ja det vil jeg aldrig undvære igen !!! det er GULD når det er varmt..

Mvh
Morten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 14-05-06 00:35

Jacob Rungwald skrev:
> [...]
> Jeg har selv monteret det hele, pånær de store dele af klimaanlægget, så
> hvis der er nogle der har nogle spg ang installation, er i velkomne :)

Hvorfor mon jeg kommer til at tænke på Marguerite Viby og "Før vi fik
bil"?

--
MVH Finn Opel Ascona 1,6S '86 (6340)
I dag har jeg kørt over 12 fortovskanter, været i grøften 3 gange,

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-05-06 07:33

Den Sun, 14 May 2006 01:35:05 +0200 sendte Finn Guldmann <n@a.invalid>
følgende røgsignaler:

>Hvorfor mon jeg kommer til at tænke på Marguerite Viby og "Før vi fik
>bil"?

Stemmelejet?

Fra : Brian

Dato : 14-05-06 14:33

Finn Guldmann wrote:

> Hvorfor mon jeg kommer til at tænke på Marguerite Viby og "Før vi fik
> bil"?

Aner det ikke - vi er ikke alle 50+

/Brian