Hvad hedder denne dims
Fra : ~~Wing~~

Dato : 12-05-06 20:45

Hej Gruppe

Mine nummerplader lamper er skruet fast med to skruer som går ind i en
nylonbøsning, som sidder i et firkantet hul i min bagklappe. Hvad hedder
disse nylondimser som jeg har ødelagt den ene af. Og evt. kan fortælle mig
hvor jeg kan købe dem.

På forhånd tak

Mvh Petersen

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-05-06 21:03

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> skrev i en meddelelse
> [...]
> disse nylondimser som jeg har ødelagt den ene af. Og evt. kan fortælle mig

Det lyder som en en klipsmøtrik/gevindbøsning af en slags. Regn ikke med at
de er ens i alle biler.
Køb den hos en Opel forhandler, hvis bilen altså er en Opel...
Hos en hugger, hvis det altså en en lidt ældre og samtidig almindelig bil.
Måske hos en mekaniker af den gamle skole, der ikke bare pakker nye
reservedele ud, monterer dem og affaldssorterer alt inden han renser negle
og polerer filebænk, værktøj og gulv.

Leo