fastsætte pris på volle 244
Fra : .\(5750\)giller

Dato : 11-05-06 12:31

er der et par venlige sjæle der kan hjælpe med et overblik på hvad jeg kan
tillade mig at tage for :
Volvo 244
1983
6 cyll. diesel
automatgear
kørt ca. 500.000
elruder for *
centrallås *
cd-afspiller, forstærker
rust i de 2 bagerste døre
originalt blåt indtræk meget pænt
synes til sep.
motor renoveret i 2002 med nye stempler, top og lignende, tandem

har tænk noget omkring 10 - 12.000 er det helt tosset, taget i betragtning
af diesel og automatgear.

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : MK

Dato : 13-05-06 19:17

".(5750)giller" <gilbert@roen(remove)have.dk> skrev i en meddelelse

> har tænk noget omkring 10 - 12.000 er det helt tosset, taget i betragtning
> af diesel og automatgear.

Markedsgruppen modtager den slags annoncer, men du har sikkert
mest held på volvoentusiasternes web-side. Jeg vil ikke tro, den er
5.000 kr værd...

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 14-05-06 05:46

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> ".(5750)giller" <gilbert@roen(remove)have.dk> skrev i en meddelelse
> Markedsgruppen modtager den slags annoncer, men du har sikkert
> mest held på volvoentusiasternes web-side.
mente markedsgruppen var til køb, salg, bytte men oki, tager den til mig til
det formål også.

Jeg vil ikke tro, den er
> 5.000 kr værd...

så får guldklumpen lov ar blive i familien
--
Hilsen Gilbert