Diameter på kølerslange
Fra : Henrik

Dato : 10-05-06 10:29

Jeg skal bruge 2 stykker køleslange med indvendig diameter 38mm og bøjet
90grader

Jeg ville gerne finde ud af hvilken bil der mon bruger en slange i den
størrelse og med en bøjning eller 2 på.

Jeg kunne købe et par Samco bøjninger, men til 180kr stykket er det lidt
vildt hvis en slange til en golf har de rigtige mål til 49kr.

Derfor, ved du tilfældigvis en bilmodel, gerne en meget almindelig en, der
bruger 38mm kølerslanger?

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 13:22

Biltema lever af at sælge den slags ;): http://www.biltema.dk/

Fra : Henrik

Dato : 10-05-06 14:49

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message

> Biltema lever af at sælge den slags ;): http://www.biltema.dk/

ja, og har også prøvet med en universal fra biltema
Problemet med de universelle "flex" slanger er bare at de ikke kan bugges
180grader uden at kollapse. Derfor skal jeg bruge 2 stk 90grader som jeg kan
sætte sammen i stedet for.

Henrik