Renault Clio Basic til 110.000 kr, et godt~
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-05-06 05:59

Hej NG

Nu kører der en kampagne hos Renault, hvor deres (gamle) Clio'er sælges for
kun 110.000 kr. Formentligt fordi en ny faceliftet Clio er kommet.
For 110.000 kr kan du ellers kun få helt små biler som Chevrolet Matiz, Kia
Picanto, Fiat Panda o.l., så Renaults kampagne er vel et godt tilbud eller
hvad?

Link til kampagne:
www.renault.dk/minisites/cliobasic

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 16:06

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> For 110.000 kr kan du ellers kun få helt små biler som Chevrolet Matiz,
> Kia Picanto, Fiat Panda o.l., så Renaults kampagne er vel et godt tilbud

Ja det lyder som et fint tilbud når nu vi ikke KAN gøre noget ved
afgifterne.
Ikke fordi den står på MIN ønskeliste men set med (betændte) danske øjne så
er det vel en fin pris....især for AC som man slet ikke burde kunne fravælge

--
Tom

Fra : Anders Majland

Dato : 11-05-06 15:41

> Ikke fordi den står på MIN ønskeliste men set med (betændte) danske øjne
> så er det vel en fin pris....især for AC som man slet ikke burde kunne
> fravælge

og den har fået ganske hæderlige karakterer i crashtest - det var afgørende
for nogle venner der har bestillt en som bil nummer 2