Hvad betyder ...
Fra : mew2k5

Dato : 06-05-06 16:44

Det rød-orange-gule firkantede logo som man ofte ser bagpå biler?

Logoet er vel 4 x 4 cm ..

Fra : Brian

Dato : 06-05-06 17:05

mew2k5 wrote:
> Det rød-orange-gule firkantede logo som man ofte ser bagpå biler?
>
> Logoet er vel 4 x 4 cm ..

Rigtig godt spørgsmål, som jeg også har spekuleret over.

Jeg så det først på en A4 1,8T og kort efter på en Passat 1,8T, så jeg
bildte mig selv ind at det var et tuningsfirma, der satte dem på. Men her
i sidste uge så jeg samme skilt på en Suzuki Alto, og så røg den illusion

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 06-05-06 17:15

"mew2k5" <say.what@hmm.bla> skrev i en meddelelse
> Det rød-orange-gule firkantede logo som man ofte ser bagpå biler?
>
> Logoet er vel 4 x 4 cm ..

Såmænd intet andet end at bilen har fået en Ditec-behandling:
http://www.ditec.dk/

Knald & Luffe - Dét rykker!!!

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-05-06 17:17

mew2k5 skrev:
> Det rød-orange-gule firkantede logo som man ofte ser bagpå biler?
> Logoet er vel 4 x 4 cm ..

Hvis du havde skrevet rød/gul og hvis målet havde været noget størrere
havde det nok været dem der sidder nederst på denne:
<http://www.traeogbyg.dk/forside_tb/oksb_l.htm>

De er der iflg. noget EU-noget man indførte for en del år siden.

På et trækkende køretøj skal de være som dem her. Og på en påhængsvogn
(trailer) skal de være som dem her;
<http://www.kenu.se/>
(Her skal det lige bemærkes at de to rød/gul med skråstriber er nogle
løse flagrende markeringer som skal være der fordi der er løftebagsmæk på.)

Der står ikke så meget om hvilken højde og bredde de skal have, men de
skal fylde et minimum antal cm2.

Hvis det ikke er dette du mener ved jeg ikke hvad det kan være. Og jeg
mener ikke det kan være noget lovpligtig.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : JS

Dato : 06-05-06 20:37

mew2k5 wrote:
> Det rød-orange-gule firkantede logo som man ofte ser bagpå biler?
>
> Logoet er vel 4 x 4 cm ..

Jeps, som henrik skriver: Ditec...

Fra : Per O.

Dato : 07-05-06 11:44

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps, som henrik skriver: Ditec...
Jeg ville blive tosset hvis de klistrede sådan noget lort på min bil!

Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-06 13:32

"Per O." skriver:

> Jeg ville blive tosset hvis de klistrede sådan noget lort på min bil!

Samme her, men de ansvarlige steder spørger om det først....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 07-05-06 17:15

> "Per O." skriver:

> Samme her, men de ansvarlige steder spørger om det først....

Og dem hvor det svipser første gang husker påtalen af det til næste gang man
kommer

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved