Dumt at køre 170 km/t
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-05-06 19:21

Jeg bed mærke i et tv-interview, at politichefen's overordnede ikke ville
sige at 170 km/t var vandvidskørsel, men kun at var 'dumt'.

Hvordan var det mon dumt? Dumt at blive opdaget og filmet? Dumt ikke at
følge landets love?

Det ærgmer mig lidt, at journalisten ikke fangede den, og spurgte til
hvorfor politiet bruger så mange resourcer på at lave fartkontrol på noget,
der kun er dumt.

Jesper

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-05-06 20:59

Jesper Nielsen skrev:
> Jeg bed mærke i et tv-interview, at politichefen's overordnede ikke ville
> sige at 170 km/t var vandvidskørsel, men kun at var 'dumt'.

Ja og havde det været dig eller mig de havde filmet i en af politiet
vogne og det var blevet vist i Station 2 kan du være sikker på at Mogens
Wilbert(mener jeg han hedder) havde kaldt os for vanvittig og til fare
for hele motorvejsnettet.
> Hvordan var det mon dumt? Dumt at blive opdaget og filmet? Dumt ikke at
> følge landets love?

Det må være "dumt at blive opdaget og filmet" for Torsten H benægtede jo
alt i første omgang.
> Det ærgmer mig lidt, at journalisten ikke fangede den, og spurgte til
> hvorfor politiet bruger så mange resourcer på at lave fartkontrol på noget,
> der kun er dumt.

Nu var det jo en af deres egne så skal de jo holde korpsånden.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-05-06 06:10

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det ærgmer mig lidt, at journalisten ikke fangede den, og spurgte til
> hvorfor politiet bruger så mange resourcer på at lave fartkontrol på
> noget, der kun er dumt.

Hvor dumt skal det så være før de gør det?. Det er da nok at gældende
hast.besemmelser er overtrådt. Efter min mening er det en historie blæst op
af journalister, som ikke kan finde andet at fylde spalterne med. På det
filmklip jeg har set, bliver Volvoen overhalet, så hvis den har kørt
påståede180-, har der godtnok været skub på skøjten ;).