Renault værksted?
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 04-05-06 20:15

Findes der noget Renault værksted som har ansat en mekaniker, istedet for en
computernørd?

Vi indleverede en dec. 2004 Megané til 90.000km eftersyn.
Vi gør opmærksom på, at den tit går ud ved koldstart, og skal startes 4-7
gange før den kan stå i tomgang.

Vi afhenter bilen, svaret er, at de ikke kan få den til at gå ud, og at
computeren ikke viser noget. Gør igen opmærksom på, at den ikke kan starte
når den er kold, og det lidt lyder som om den kun går på 3 af 4 cylindre.
Men værkstedet kan ikke se noget på fejlsøgningen, så ifølge dem fejler den
intet. De vil ikke skifte noget, eller fejlsøge manuelt.
Så rent teknisk siger de, at kunden ikke har ret, og man bare er forskruet.

Ydermere virkede aircondition ikke da bilen blev hentet!

Det er ikke småting man må finde sig i som Renault Megané ejer, med værksted
hos Renault Aalborg.
De gange den har været inde til reperation af def. computer,
nøglekort-start, gået i baglås, defekte blinklys og forlygte, og hvad der
ellers har været af småting.

Er der andre der har noget at sige om Renault / Volvo Aalborg?

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 21:38

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre der har noget at sige om Renault / Volvo Aalborg?

Næh, jeg kender dem ikke, men selv om jeg gjorde, så ville det næppe ændre
på din situation som jeg ser det.
Smæk med døren og find et andet værksted

--
Tom

Fra : Q

Dato : 05-05-06 07:54

> [...]
>
> Vi indleverede en dec. 2004 Megané til 90.000km eftersyn.
> Vi gør opmærksom på, at den tit går ud ved koldstart, og skal startes 4-7

Søren Kvist's Auto, 98160147 har jeg altid været fuldt ud tilfreds med, også
da jeg havde renault ( er heldigvis sluppet af med den møgpotte .. F*ck
der var mange reparationer på den spand..
Hr. Kvist fik forresten topkarakter i den værkstedstest som FDM / Kontant
lavede i efteråret

> [...]
> ellers har været af småting.
>
> Er der andre der har noget at sige om Renault / Volvo Aalborg?

Ikke noget positivt, bortset fra at deres reservedelsmand er yderst
hjælpsom, også selvom han lige skulle omkring butikken i sin fritid i en
weekend var han da behjælpelig med at finde en stump jeg manglede til
skodpotten..

Jeg har tidligere haft gode oplevelser med værkstedet hos Volvo/Renault i
Hobro, men der er efterfølgende skiftet både ejer og værkfører dernede, så
hvordan det er nu har jeg intet begreb om

/p

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 05-05-06 09:23

Hejsa

Jeg har tidligere kun haft godt at sige om Volvo/Renault i Aalborg, men
jeg ved ikke om der er kommet ny værkfører til eller hvad. Sidst jeg var
forbi synes jeg ikke godt om tonen i hvert fald.

Ellers kan jeg kun anbefale Renault i Skjern. Jeg ved det er lidt langt
fra Aalborg, med det er et lille og udelukkende Renault værksted hvor de
arbejder efter timeløn fremfor pakkepriser. Jeg har sparet ca. 48% af
prisen på et tandremskifte på min gamle Clio ved at kører dertil .. nårh
ja så kommer benzinen jo oveni, men hva

/Jan