Forlængerledning til anhængerledning???
Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-05-06 08:11

Måske subj. er lidt kryptisk, men faktum er at den ledning
med stik der sidder på en trailer jeg har fået adgang til, har
en meget kort ledning. Sammen med vores bil hvor stikket
sidder langt tilbage i forhold til krogen, udgør det en samlet
mango på ca. 0,5 meter. Jeg har derfor søgt diverse steder
for at finde en forlænger med hhv han og hun stik i enderne.
Det tætteste jeg kommer er en med hanstik i begge ender.
(ligesom lånetrailerne hos Jem&Fix).
Kunne jeg så bare finde hunstikket til ledningsmontering, ja
så kunne jeg jo selv lave et, men disse kan jeg kun finde til
montering på plade/underlag.
Forslag modtages. Gerne med links.

Fra : Christopher Stein

Dato : 03-05-06 09:04

Andersen [3650] skrev:
> [...]
> Kunne jeg så bare finde hunstikket til ledningsmontering, ja
> så kunne jeg jo selv lave et, men disse kan jeg kun finde til

kunne du ikke montere det på en stump plade? og så skære til så det
passer i str.?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-05-06 09:24

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse
> kunne du ikke montere det på en stump plade? og så skære til så det passer
> i str.?

Har tænkt tanken, men kønt er det sq'itte.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-05-06 11:57

Andersen [3650] skrev:
> Har tænkt tanken, men kønt er det sq'itte.

Har set sådan en forlængerledning i en af
campingbiksene i Hedehusene.

Peter Schrøder

Fra : Brian Skaarup

Dato : 03-05-06 13:43

Her er der noget der ligner, men man kan vist ikke handle der som privat
person
http://www.compaction.com/product.asp?product=45115

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-05-06 13:44

> Forslag modtages. Gerne med links.
Du kan bestille denne hos alle campingforhandlere
http://www.dct-vejle.dk/shop/templates/product2.asp?ProductGuid=3208001

Hilsen Jørgen