Køb af bilstereo fra Pixmania
Fra : Knud Hjørlund

Dato : 03-05-06 08:07

Hejsa.

Jeg har set et godt tilbud på "PIONEER Bilstereo CD DEH-P6800MP" hos
Pixmania.com. Nogen der har erfaring med butikken og cd afspilleren?

På forhånd tak :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-06 08:10

"Knud Hjørlund" skriver:

> Jeg har set et godt tilbud på "PIONEER Bilstereo CD DEH-P6800MP" hos
> Pixmania.com. Nogen der har erfaring med butikken og cd afspilleren?

Noget omkring news:dk.teknik.lyd.bilstereo og så kontant fra i går
aftes, hvor pixmania var i ilden....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-05-06 07:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Knud Hjørlund" skriver:

> Noget omkring news:dk.teknik.lyd.bilstereo og så kontant fra i går
> aftes, hvor pixmania var i ilden....

Hvor de godt nok fik det glatte lag - Hvilket også lød til at være
velfortjent.

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 03-05-06 09:19

Ups, vidste ikke den anden gruppe eksisterede... sry.. :)

Fra : K.T.

Dato : 03-05-06 21:16

Så du ikke fjernsyn i aftes?

Knud

Fra : Knud Hjørlund

Dato : 04-05-06 07:53

Næh, får ikke set så meget fjernsyn for tiden... :)

Fra : Tømreren

Dato : 05-05-06 21:53

"Knud Hjørlund" <knud.hjoerlund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Næh, får ikke set så meget fjernsyn for tiden... :)

Du får heller ikke så meget bilstereo hos du køber hos pixmania..

Kig lidt her:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/index.htm

Heldigt du spurgte herinde først

Mvh
Tømreren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-05-06 21:32

Knud Hjørlund skrev:
> Hejsa.
>
> Jeg har set et godt tilbud på "PIONEER Bilstereo CD DEH-P6800MP" hos
> Pixmania.com. Nogen der har erfaring med butikken og cd afspilleren?
>
> På forhånd tak :)

Trods en masse advarsler har jeg handlet en autoradio hos dem... alt
foregik perfekt.

Håber bare ikke jeg får brug for at reklamere :P

MVH