Idiot, idiot og idiot
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-05-06 19:53

1) Idiot fordi han hældte benzin på sin dieselbil
2) Idiot fordi han hældte 92 liter BRANDFARLIG benzin i kloakken
3) Idiot fordi han hældte for 1000 kroner benzin i kloakken

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Service/2006/05/02/150641.htm

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-06 19:54

"Lars L. Hansen" skriver:

> 1) Idiot fordi han hældte benzin på sin dieselbil
> 2) Idiot fordi han hældte 92 liter BRANDFARLIG benzin i kloakken
> 3) Idiot fordi han hældte for 1000 kroner benzin i kloakken

Enig.

Han kunen sku da lige have spurgt et par af dem der var ved at tanke om
de ville have gratis benzin.

Hvilket køretøj har plads til 92 liter diesel i tanken ???
Og hvem har lige en pumpe med til den slags ?

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-05-06 20:42

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Hvilket køretøj har plads til 92 liter diesel i tanken ???

En varevogn, ifølge Politiken.

> Og hvem har lige en pumpe med til den slags ?

Håndværkere? :)

Fra : Leonard

Dato : 02-05-06 20:56

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Hvilket køretøj har plads til 92 liter diesel i tanken ???

En stor varevogn.

>Og hvem har lige en pumpe med til den slags ?

En stump slange kan nemt gøre tricket ved hjælp af hævert effekten.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-06 21:55

Leonard skriver:

> En stor varevogn.

Det tror jeg på. En Vito sluger omkring 75 liter når den er meget
tørstig....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-06 18:02

Klaus D. Mikkelsen laid this down on his screen :
> Det tror jeg på. En Vito sluger omkring 75 liter når den er meget
> tørstig....

På hvor lang tid ? ;) Forhåbentlig ikke pr kilometer!

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-06 18:08

Henrik Stidsen skriver:

> På hvor lang tid ? ;)

ROFL

Det er afhængigt af om man vælge truckerstanderen, eller "almindelig".

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-05-06 22:59

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Han kunen sku da lige have spurgt et par af dem der var ved at tanke
> om de ville have gratis benzin.

> Og hvem har lige en pumpe med til den slags ?

Jeg har. Og ja det er kun min engen benzin jeg pumper

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Thomas J.

Dato : 03-05-06 08:19

Den Tue, 02 May 2006 20:53:59 +0200 sendte "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> følgende røgsignaler:

>"Lars L. Hansen" skriver:

>Enig.
>
>Han kunen sku da lige have spurgt et par af dem der var ved at tanke om
>de ville have gratis benzin.

Hvis man kører i en moderne vogn bør man nok sige "Nej tak", der må jo
være noget diesel i den oppumpede benzin.

Det under mig dog stadig at folk kan tage fejl af standerne. Jeg
mener, jeg kører benzin til dagligt, og når jeg en gang i mellem lejer
en varevogn, så er jeg yderst opmærksom på hvad jeg hælder i tanken.

Diesel er jo relativt billig ift. benzin.

Men igen: Hvis det er mesters vogn, så op i røven....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-05-06 09:44

Thomas J. skrev:
> [...]
> Diesel er jo relativt billig ift. benzin.
> Men igen: Hvis det er mesters vogn, så op i røven....

Den der dims som de gav "et kys med en klaphammer" i Topgear er åbenbart
ikke så dum en idé alligevel.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : SB

Dato : 03-05-06 19:43

> [...]
> de ville have gratis benzin.
>
> Hvilket køretøj har plads til 92 liter diesel i tanken ???
> Og hvem har lige en pumpe med til den slags ?

Det er da lykkes dem at få benzinen ud igen, så et eller andet har de vel
haft

Søren

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-05-06 20:03

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> writes:

> 1) Idiot fordi han hældte benzin på sin dieselbil
> 2) Idiot fordi han hældte 92 liter BRANDFARLIG benzin i kloakken

For slet ikke at sige MILJØSKADELIG.

> 3) Idiot fordi han hældte for 1000 kroner benzin i kloakken
>
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Service/2006/05/02/150641.htm

De var oven i købet to om genistregen. Under en hjerne til deling,
tydeligvis.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-05-06 10:17

Peter Dalgaard wrote:

> For slet ikke at sige MILJØSKADELIG.

> De var oven i købet to om genistregen. Under en hjerne til deling,
> tydeligvis.

Håber virkelig at de kommer til at betale den fulde regning for
oprydningen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : metiela@hotmail.com

Dato : 07-05-06 12:46

Altså jeg synes fandme at i skal tage jer sammen, manden har ikke
gjort det med vilje... Og desuden var de ikke 2 om det, men kun 1.. Jeg
ved det, da det er min venindes kæreste der har kommet til at gøre
det.. Man skal ikke tro på alt hvad man læser fra BT og Ekstra Bladet.

Fra : Peter Weis

Dato : 07-05-06 15:29

metiela@hotmail.com wrote:
> Altså jeg synes fandme at i skal tage jer sammen, manden har ikke
> gjort det med vilje...

Det er svært at forestille sig hvordan man kan pumpe 92 liter benzin ud
i kloakken uden at det er med vilje.

mvh
Peter

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 07-05-06 16:21

metiela@hotmail.com wrote:
> [...]
> Jeg ved det, da det er min venindes kæreste der har kommet til at gøre
> det.. Man skal ikke tro på alt hvad man læser fra BT og Ekstra Bladet.

Hvad har de to tabloider nu gjort?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : metiela@hotmail.com

Dato : 07-05-06 12:49

Tag jer sammen, tror i virkelig på alt hvad i læser...
Som om han har gjort det med vilje.... Så dum er han nu heller ikke...
Og desuden var han alene om at gøre det, for ham den anden var hans
ven som var med ham på arbejde.. Han bliver bare tiltalt som
medskyldig fordi han ikke stoppede det...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-06 13:31

metiela@hotmail.com skriver:

> Tag jer sammen, tror i virkelig på alt hvad i læser...

Den lader vi lige stå.

Og _læser_ så videre......

> [...]
> ven som var med ham på arbejde.. Han bliver bare tiltalt som
> medskyldig fordi han ikke stoppede det...

Definer "med vilje".

Det var ikke med vilje at jeg kørte 160km/t gennem byen og ramte den
unge kvinde med tvilligebarnevognen....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-06 13:29

metiela@hotmail.com skriver:

> Altså jeg synes fandme at i skal tage jer sammen, manden har ikke
> gjort det med vilje...

Hvad har han ikke gjort med vilje ?

Hældt 92 liter benzin i kloaken ?

Så fortæl dog "sandheden" her.

> da det er min venindes kæreste der har kommet til at gøre
> det..

Det ville jeg ikke ligefrem prale med.

Klaus
--