Åbning af lås bagagerum
Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 29-04-06 15:24

Hej NG....

Jeg står i en lidt spøjs situation.

Jeg har en Polo 6N, '95 med centrallås, bagklappen er skiftet og
nøglehullet er skiftet, så jeg kan ikke bruge nøglen der.
Problemet er der er opstået er nu at centrallåsen har valgt at gå
delvis på strejke...

Dvs at den nu kun kan låse dørene, men kun en gang i mellem, den kan
bare ikke låse dem op...
Jeg har tjekket sikringerne og det var ikke nogen af dem. Så jeg
hælder mest til at det er en løs forbindelse på centrallås
styreenheden...

Men det egentlige problem er, at jeg har noget anlæg, som skal
monteres i bilen, har aftalt tid med db-snedkeren (www.db-snedkeren.dk)
til at han lige kan hjælpe mig, men det bliver lidt svært at montere
når vi ikke kan komme ind i bagagerummet....

Jeg kan dog ligge bagsæderne ned, så jeg kan halvt kravle derind...

Og langt om længe til spørgsmålet:
Hvordan kan jeg låse bagagerummet op indenfra???

Håber der er nogen der kan hjælpe...

På forhånd mange tak!

Med Venlig Hilsen
Rune Kristensen