Forsikring - billigst?
Fra : Anden

Dato : 28-04-06 13:26

Hej,

ny-ejer af en ny (gammel) 1990ér Peugeot 1,6 GT, træk.
Skal have den forsikret samt omregisteret.
Jeg er 27 år.
Bilen kostede lige 7000,- så det er ikke en herregård...
Har haft egen bil de sidste 2 år.
Har haft lidt jobs med erhvervskørsel tilbage i tiden...

Har ringet til mit nuværende forsikringsselskab, Alm. Brand (har alle mine
forsikringer her)
Ansvar lige knap 9400,-
Kan opnå rabat på 400,- hvis jeg får selvrisiko på anden forsikring (hvilket
jeg ikke er helt vild med)

Mit spørgsmål er så:
Hvor jeg kan få den forsikret billigere? (Hvis muligt)

Jeg ringede til Tryg - hvor jeg fik den til 8477,- (selvrisiko på 5000,- -
selvrisiko på bilforsikringen er for mig underordnet) Samt flyt af
indbo-forsikring til Tryg.

Mvh.
Anders

Fra : KS

Dato : 28-04-06 13:42

grib knoglen - that it! Det er din eneste mulighed.

/Ken

Fra : Thomas J.

Dato : 28-04-06 15:53

Den Fri, 28 Apr 2006 14:26:27 +0200 sendte "Anden"
<anden112@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Hej,
>
>ny-ejer af en ny (gammel) 1990ér Peugeot 1,6 GT, træk.
>Skal have den forsikret samt omregisteret.

Hvad siger Peugeot Forsikring (TopDanmark)?
Din lokale P'gøj-pusher må kunne give dig en pris.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 28-04-06 20:23

Prøv GF forsikring.

Mvh Thomas

Fra : Anden

Dato : 29-04-06 00:36

Yup, der er nok ingen anden vej ind en lille rundringning.. takker