Det går da godt på det danske vejnet - Væl~
Fra : Anders Majland

Dato : 27-04-06 07:49

jp:
Væltet grisetransport lukker motorvej
200 svin skabte torsdag morgen problemer for trafikken på motorvejen vest
for Odense. Omkring klokken 7 væltede en lastbil med grisene, og flere af
dem flygtede ud på vejbanen.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 27-04-06 08:24

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:44506977$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Væltet grisetransport lukker motorvej

Så kan de lære det, de Fynboer !

Så´n en gang hylen fordi en grisetransport vælter.

Nej, de skulle prøve at køre på Køge Bugt motorvejen i myldretiden !

Caspersen

Fra : John Sahl

Dato : 27-04-06 08:52

C. Caspersen wrote:
> Nej, de skulle prøve at køre på Køge Bugt motorvejen i myldretiden !

Ja, der er svinene sluppet løs hele tiden

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Møller

Dato : 27-04-06 10:39

"John Sahl" <spamtrap9@mandezonen.dk> wrote in message

> Ja, der er svinene sluppet løs hele tiden

Men de er lettere at kende: de har nummerplader på

Møller

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 27-04-06 19:35

"Møller" <WM@g2m.dk> skrev i en meddelelse

> "John Sahl" <spamtrap9@mandezonen.dk> wrote in message

> Men de er lettere at kende: de har nummerplader på
>
> Møller
>
>Det er lige så underligt, man laver en ekstra vognbane mellem Solrød Nord,
så bliver der fire baner at holde i, der er stadig kun tre fra
sammenfletningen i Køge og til de nye opmarchbåse, hvor bliver pladsen i
København af? Bliver Bredgade også udviet? Gadenettet i byerne kan ikke tage
alle de biler, som bredrøvet danskere bruger, havde regeringen gjort det
rigtige, så havde de indraget de to midterste vognbaner på
Køgebugtmotorvejen til jernbane, så var det kun fra køge til ringsted der
skulle skaffes plads til toget, der transpoteres stadig flest ton pr. ltr.
brændstof i ofentlig transport, stå en morgen på Ryparken S-station, tag en
kikkert med, samt eet frimærke med, skriv så hvor mange biler der har mere
end een i vognen, den der er der er føren, dette er det samme på Køgebugt,
hvis der blev bygget store satelitparkeringer i en radius ca. 60 km.
omkring, så bilerne kunne stå der så var mange liv og blodpropper redet
eller undgået.

Kom så med jeres undskyldninger for at slæbe bilen med til staden, madpakken
og thermoikanden fylder ikke meget i mappedyrets oppakning.

Så slap jeg af med min galle over at se biler holde i kø, jeg har 90 km. til
København, jeg stiller min bil i Ringsted, derfra er der tæt togtrafik ind
om morgenen og hjem om eftermiddagen, første tog fra RG er 4.45 ank. KH
5.35, sidste tog hjem er 2.05, så find lige jeres undskyldning, forsinkelser
hos DSB forekommer, men i bilerne er det ikke opgjort hvor mange mandeår
bilerne stinker på vejene.

Finn Bornhuus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-04-06 20:35

"Finn Bornhuus" <f.bornhuus@dlgtele.dk> skrev i en meddelelse

> Så slap jeg af med min galle over at se biler holde i kø, jeg har 90 km.
> til
> København, jeg stiller min bil i Ringsted,

Hvorfor køre du ikke offentligt helt hjemme fra?, sikkert fordi så er det
for besværligt, tiderne "passer ikke", ingen forbindelser etc.. Det kunne jo
faktisk også være tilfældet i den "anden ende", vejnettet og jernbanen er
bare indrettet sådan at du er tvunget til at "runde" den F.. !"¤§ by.... .

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 28-04-06 13:29

> [...]
> jo faktisk også være tilfældet i den "anden ende", vejnettet og jernbanen
> er bare indrettet sådan at du er tvunget til at "runde" den F.. !"¤§

Rigtigt, jeg kan være i København kl. 08.00, og skal derfra kl. 17.00, hvis
jeg skal bruge offentlig befordring, som togfører hos DSB er der ikke samme
møde og sluttid dagligt.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 08:59

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

> Så´n en gang hylen fordi en grisetransport vælter.
>
> Nej, de skulle prøve at køre på Køge Bugt motorvejen i myldretiden !

Ja, det er noget rigtigt svineri ;).

Fra : JS

Dato : 27-04-06 08:56

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-04-06 09:31

C. Caspersen skrev:
> Så kan de lære det, de Fynboer !
> Så´n en gang hylen fordi en grisetransport vælter.
> Nej, de skulle prøve at køre på Køge Bugt motorvejen i myldretiden !

Der opfører de sig måske som svin hver morgen?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-06 08:41

C. Caspersen wrote:
> [...]
>
> Så´n en gang hylen fordi en grisetransport vælter.
>
> Nej, de skulle prøve at køre på Køge Bugt motorvejen i myldretiden !

Eller en vis nordjysk motorvejsstrækning hele dagen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-04-06 10:25

Christian B. Andresen skrev:

> Eller en vis nordjysk motorvejsstrækning hele dagen.

Er det dér grisene går med nummerplade?

/Martin

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 27-04-06 14:45

Anders Majland skrev:
> [...]
> for Odense. Omkring klokken 7 væltede en lastbil med grisene, og flere af

Ja og nu har en lastbil ødelagt det endnu mere, godt man ikke er bosat
på fyn pt.
http://ekstrabladet.dk/112/article193361.ece

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-04-06 17:46

It happens that apollo14 aka Kenneth Rugaard formulated :

> Ja og nu har en lastbil ødelagt det endnu mere, godt man ikke er bosat på fyn
> pt.
> http://ekstrabladet.dk/112/article193361.ece

Og desuden 2 uheld nord og syd for Vejlefjordbroen og 2 bilbrande, en
på E45 og en på E20.

I sandhed en god dag på motorvejen...

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 27-04-06 18:09

Henrik Stidsen <nntpspam@hs235.dk> writes:

> It happens that apollo14 aka Kenneth Rugaard formulated :

> Og desuden 2 uheld nord og syd for Vejlefjordbroen og 2 bilbrande, en
> på E45 og en på E20.
>
> I sandhed en god dag på motorvejen...

Det er nu egentlig ret pudsigt at man sådan kan lave grise om til
køer....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-04-06 21:46

Peter Dalgaard used his keyboard to write :
> Det er nu egentlig ret pudsigt at man sådan kan lave grise om til
> køer....

De kan nogen ting :) Jeg mener nu også at køer hører til på marken og
ikke på vejen!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-06 22:30

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in message

> Det er nu egentlig ret pudsigt at man sådan kan lave grise om til
> køer....

heh, men hvorfor var det lige at alle grisene skulle aflives? istedet for at
indsamle dem, skyder de dem bare? Så ellers på tv de lå og tyggede græs i
vejrabbatten.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-04-06 22:43

Bjarke Hansen formulated the question :
> heh, men hvorfor var det lige at alle grisene skulle aflives? istedet for at
> indsamle dem, skyder de dem bare? Så ellers på tv de lå og tyggede græs i
> vejrabbatten.

Det var vist heller ikke dem alle, syns de sagde 40 af dem på TV2 - og
det er sandsynligvis dem der har, eller muligvis har, fået skader ved
ulykken man vælger at aflive på stedet.

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.