Sliddele til en VW Polo 1.3 1985
Fra : Michael Kristensen

Dato : 25-04-06 19:20

Hej.

Så er det ved at være tid til året service til den gamle Polo.

Jeg plejer at købe oliefilter, olie, luftfilter, tændrør etc hos Onkel
Høyer, men kan det gøres billigere/bedre over nettet?

Har lige købt sliddele til min Suzuki SV650s motorcykel i Tyskland, hvor jeg
sparede op til 70 % på delene i forhold til hvad den lokale MC-pusher skulle
have.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Basse

Dato : 25-04-06 20:13

On 25-Apr-2006, "Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote:

> Jeg plejer at købe oliefilter, olie, luftfilter, tændrør etc hos Onkel
> Høyer, men kan det gøres billigere/bedre over nettet?

Hej Michael og alle andre

Min absolut helt personlige mening: www.krogslund.dk
Priserne er nogenlunde de samme, men stumperne er bedre.

Jeg har haft golf'er i snart 20 år og er endt hos Krogslund
fordi stumperne er de samme som hos DATI og koster en
pæn bid mindre, selv om jeg har 21-35% hos DATI.

Jeg køber kun andre steder (mest DATI) hvis det ikke er
planlagte udskiftninger og reparationer.

Krogslund har også rigtige reservedelsfolk til at tage
telefonen hvis man har spørgsmål. Det har reddet mig
fra en hel del smuttere.

Hygge,
Basse

Fra : Michael Kristensen

Dato : 26-04-06 18:27

> Hej Michael og alle andre
>
> Min absolut helt personlige mening: www.krogslund.dk

Jeg har en Polo, 1.3, model 2, stationcar, fra 1985.

Men inde på Krogslund.dk er der kun følgende model 2 Poloer at vælge
imellem:

Polo 2 1050 Classic 08/84-09/90
Polo 2 1050 Hit 10/81-09/90
Polo 2 1100 Hit 10/81-09/90
Polo 2 1300 Classic 08/79-07/86
Polo 2 1300 Diesel Hit 10/81-09/90
Polo 2 1300 Hit 10/81-09/90
Polo 2 1400 Diesel Hit 10/81-09/90

Min er ikke en diesel, der står ikke hit på den, og den ligner ikke det
billede, der er i Haynes manualen af en Classic!

Fra : Peter Juul

Dato : 26-04-06 19:02

"Michael Kristensen" skrev

> Min er ikke en diesel, der står ikke hit på den, og den ligner ikke det
> billede, der er i Haynes manualen af en Classic!

Det er såre simpelt... En Polo Hit er en udstyrsmodel af den alm. Polo
stationcar, og Classic er en sedan-model.

Det eneste du skal bruge er motorstørrelse og årgang, og reservedele står i
kø for at blive købt

VenHils
Peter

Fra : Michael Kristensen

Dato : 26-04-06 21:27

"Peter Juul" <ptSLET@baandbySLET.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Kristensen" skrev

> Det er såre simpelt... En Polo Hit er en udstyrsmodel af den alm. Polo
> stationcar, og Classic er en sedan-model.

Det vil sige, at jeg skal købe de reserveddele der står til Polo 2 1300 Hit
10/81-09/90 ?

Hvad har en Polo Hit, som en almindelig Polo ikke har?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Peter Juul

Dato : 27-04-06 17:54

"Michael Kristensen" skrev

> Det vil sige, at jeg skal købe de reserveddele der står til Polo 2 1300
> Hit
> 10/81-09/90 ?

Jeps.... Det er så'n een du har..

> Hvad har en Polo Hit, som en almindelig Polo ikke har?

Noget ekstravagant udstyr som fx. cigartænder, el-ur og noget plastic-værk
omkring bagruden... Og HIT-klistermærker på bagskærmene...

VenHils
Peter