A'propos at være moden.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-04-06 09:30

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=436494/

Der er nogen der er længere tid om at modne end andre.

Det er s'gu utroligt hvad folk går og laver.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 09:39

> Der er nogen der er længere tid om at modne end andre.
>
> Det er s'gu utroligt hvad folk går og laver.

Han er måske over-moden?, blød i bolden er han ihvertfald' ;).

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-04-06 10:28

Folmer Rasmussen skrev:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=436494/
>
> Der er nogen der er længere tid om at modne end andre.
>
> Det er s'gu utroligt hvad folk går og laver.

Jeg synes det er mere utroligt at medierne er så fokuseret på fart...
manden er fuld men overskriften er at han har kørt HELE 142km/t... fuck
man det er jo sindsygt at køre så overlyds hurtigt på en motorvej.. fuck
manden er bindegal1!!!!!

Not....

"Det eneste" manden har lavet forkert er at køre beruset..... farten er
på ingen måde farlig.

MVH

Fra : MK

Dato : 24-04-06 10:36

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> manden er bindegal1!!!!!
> "Det eneste" manden har lavet forkert er at køre beruset..... farten er på

Det er der imidlertid utroligt mange mennesker der mener -> ifm. børn.
Og deraf overskriftens betoning, måske...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-04-06 10:57

MK skrev:
> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.com> skrev i en meddelelse

> Det er der imidlertid utroligt mange mennesker der mener -> ifm. børn.
> Og deraf overskriftens betoning, måske...

Det bliver da ikke mere farligt af at have et barn med i bilen?

Måske jeg selv burde få et barn og blive et af de der overbeskyttende
mennesker som nærmest kaster sig hen over sit barn bare en bil starter
sin motor...

MVH

Fra : MK

Dato : 24-04-06 11:05

> Det bliver da ikke mere farligt af at have et barn med i bilen?

Som jeg skriver - der er nogle mennesker i denne verden, som mener,
børn bør overbeskyttes således, at bilen ikke bevæges over 110 km/t,
hvis der er børn med.

Nu er jeg den helt forkerte at diskutere dette med

> Måske jeg selv burde få et barn...

Ja - verden ændrer sig gevaldigt efter sådan en oplevelse !

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-04-06 11:19

MK skrev:

> Som jeg skriver - der er nogle mennesker i denne verden, som mener,
> børn bør overbeskyttes således, at bilen ikke bevæges over 110 km/t,
> hvis der er børn med.

Den fangede jeg godt :)

> Nu er jeg den helt forkerte at diskutere dette med

Hehe

> Ja - verden ændrer sig gevaldigt efter sådan en oplevelse !

Det lyder ikke rart :(

MVH

Fra : Anders Majland

Dato : 26-04-06 15:18

> Ja - verden ændrer sig gevaldigt efter sådan en oplevelse !

Gør den - det har jeg ikke opdaget, men jeg er måske bare ikke moden nok ...

Fra : Klaus G.

Dato : 24-04-06 14:43

> Der er nogen der er længere tid om at modne end andre.
>
> Det er s'gu utroligt hvad folk går og laver.

Synes du? Så tjek den video her som trækker en koger i et trafikeret kryds:
http://videos.streetfire.net/video/6FA2A113-479E-47D4-ABD9-A678DA67256A.htm

Det er til et træf hvor det er meningen folk skal opføre sig ordentligt, og
så skal sådan en knold der ødelægge det. Der var RIGTIG mange som var sure
på ham. Var ved at køre ind i flere parkerede biler. Og ikke mindt det lort
i krydset.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk