Tysk manual ... nitte!!
Fra : R-\)

Dato : 23-04-06 16:26

Så fik jeg endelig min beetle, friskimporteret fra Tyskland, og selvfølgelig
med tysk manual ... Desværre fatter jeg ikke tysk, så mit spørgsmål er:
- Hvor finder man manualer til VW-biler online?

De er ikke til finde på VW's hjemmeside (dårlig service egentlig), og jeg
synes ikke det er til at finde noget via google eller andet ....

Rune / bluebeetle.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-04-06 20:11

"R-)" <yeahrigth@bingo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De er ikke til finde på VW's hjemmeside (dårlig service egentlig), og jeg
> synes ikke det er til at finde noget via google eller andet ....

Hej Rune

Hvad med at trille ind forbi nærmeste VW forhandler ?

Når det gælder BMW, så kan de skaffe danske manualer
til det hele - har selv lige fået instruktionsbog, Bordcomputer-bog
samt GSM Telefon-bog til vores impoterede 528i - hos BMW koster
de under 100,- stk.

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528iA, E39
Toyota Previa 2.4i

Fra : Kim S

Dato : 23-04-06 20:20

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at trille ind forbi nærmeste VW forhandler ?

SMC plejer at tage sig GODT betalt for alt det andre bare
kalder for god service.

Mvh, Kim

Fra : R-\)

Dato : 23-04-06 22:28

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote:
> [klip]
> Hvad med at trille ind forbi nærmeste VW forhandler ?

Ja, det ender det også med imorgen ... jeg er bare en af den slags individer
der gerne vil have alting på PDF ...

R-)

Fra : Morgan Jones

Dato : 23-04-06 20:34

> De er ikke til finde på VW's hjemmeside (dårlig service egentlig), og jeg
> synes ikke det er til at finde noget via google eller andet ....

Hvis din VW dealer ikke gider hjælpe, kan du sikkert finde det på tysk ebay.

Mvh Morgan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-04-06 21:59

Morgan Jones skriver:

> Hvis din VW dealer ikke gider hjælpe, kan du sikkert finde det på tysk ebay.

En dansk manual ?

Næppe....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Morgan Jones

Dato : 24-04-06 05:36

> En dansk manual ?
>
> Næppe....

Nej. Engelsk.

Morgan

Fra : Henrik

Dato : 24-04-06 10:06

On Sunday 23 April 2006 17:25, R-) wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> De er ikke til finde på VW's hjemmeside (dårlig service egentlig), og jeg
> synes ikke det er til at finde noget via google eller andet ....

Tjaeh det er som med al anden form for parallelimport. Den danske importør
betaler en større sum penge, for at få oversat en manual til dansk (der som
jeg bekendt er et ret snævert sprog), så hvorfor skulle de give det væk til
folk som bevidst har fravalgt dem?

Jeg har masser af ting købt i udlandet (bil, digitalkamera, politiscanner,
GPS-modtager m.fl.) og at tro at nogen dansk importør vil give en manual væk
til nogle af de ting er nærmest naivt. At SMC-biler så tager sig mere end
godt betalt for det, er en helt anden historie...

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik

"Amatørnisser!"
-- Uffe Rørbæk Madsen som Benny Jensen i 'The Julekalender'