Uheldig eller udygtig?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-04-06 14:19

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article191545.ece

Har han ret, eller kan han simpelthen ikke køre bil?

Jeg tror selv på, at der vitterligt er mennesker der er mere forfulgt
af uheld end andre, men ham her er godt nok i en klasse for sig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas J.

Dato : 23-04-06 15:08

Den Sun, 23 Apr 2006 15:18:46 +0200 sendte Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> følgende røgsignaler:

>http://ekstrabladet.dk/vrangen/article191545.ece
>
>Har han ret, eller kan han simpelthen ikke køre bil?

Når man tænker på hvor elendigt deltagerne i "Danmarks Værste Bilist"
kørte og stadig var i besiddelse af kortet, så tror jeg på det sidste.

Han er jo netop heldig. (Han har kortet endnu)

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04