F1 styrt..
Fra : BJ

Dato : 23-04-06 13:43

Se styret i dagens F1-løb i dk.binaer.motor

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 23-04-06 14:22

> Se styret i dagens F1-løb i dk.binaer.motor

Motorløb i verdensklasse - foregår lige nu !

Fra : BJ

Dato : 23-04-06 14:28

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Motorløb i verdensklasse - foregår lige nu !

Ja da, derfor også dette klip af dagens indledende styrt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Lund

Dato : 23-04-06 14:38

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Motorløb i verdensklasse - foregår lige nu !

Og en kvajert i verdensklasse!!

Tror Honda skal ha' en ny mand med slikkepinden.
Jeg har sgu' da aldrig set noget lignende - meget spektakulær situation.

Mic.

Fra : MK

Dato : 23-04-06 14:58

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og en kvajert i verdensklasse!!

Vildt at se...

> Tror Honda skal ha' en ny mand med slikkepinden.

Honda skal ha' adskillige nye i team'et, som er deres handicap for succes...

> Jeg har sgu' da aldrig set noget lignende - meget spektakulær situation.

Jow jow, der har været nogle stykker. Eksempelvis hvor bilen er
brudt i brand under påfyldning og så fremdeles...

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-04-06 17:17

MK skrev:

> [...]
>
> Jow jow, der har været nogle stykker. Eksempelvis hvor bilen er
> brudt i brand under påfyldning og så fremdeles...

Faktisk lidt et under at det ikke sker i denne situation, vel? - men
mindre det er flere sekunder siden pumpen stoppede, men jeg synes man
kan se at der drypper fuel fra selve studsen da de rykker den af vognen?

Lars B

Fra : Michael Lund

Dato : 23-04-06 18:55

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Faktisk lidt et under at det ikke sker i denne situation, vel? - men
> mindre det er flere sekunder siden pumpen stoppede, men jeg synes man kan
> se at der drypper fuel fra selve studsen da de rykker den af vognen?

Det så jeg også, men der var vist mere end et par dryp - en ½ liter måske.

Mic.