Så kom panserne ;)
Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 19:31

Fik lige et mindre chok. En politibil har lige parkeret foran mit vindue og
2 betjente steg ud... 10 minutter inden havde jeg kørt på eu45 hvor
udstødningen larmede... ;)

se længere nede ;)

............De gik heldigvis ind til genboen ;)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-06 19:40

On Sat, 22 Apr 2006 20:31:15 +0200, "Martin Nielsen"
<jadahva@hotmail.com> wrote:

> [...]
>udstødningen larmede... ;)

>se længere nede ;)

>...........De gik heldigvis ind til genboen ;)

Det gjorde de, men det var kun for at få hans forklaring som anmelder.

Om lidt kommer de så ind til dig.

Er der noget specielt du gerne vil ha' at vi kommer med til dig, nede
i spjældet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 20:03

> Er der noget specielt du gerne vil ha' at vi kommer med til dig, nede
> i spjældet.

Haha ja en gang matadormix ville være rart ;) Nej de er nu smuttet igen
nu... og ingen så ud til at blive anholdt i denne omgang hvad de så end kom
for... i deres fine hvide Mondeo med rust på dørene i øvrigt.

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-06 20:12

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kom
> for... i deres fine hvide Mondeo med rust på dørene i øvrigt.

Ja det kan så undre én at der er rust på dørene på en mondeo. Et meget
sjældent syn

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 22-04-06 20:24

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Ja det kan så undre én at der er rust på dørene på en mondeo. Et meget
>sjældent syn

Hvis dørene er blevet ridset af at stoppe knallerter, så skal de jo
ruste

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 20:26

lol... mig fangede de netop ikke hehe ;)

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 20:28

Mig fangede de netop ikke ;) Det er de i øvrigt ret dårligt til. I min tid
på knallert (7 år) har de været decideret efter mig 8-9 gange, en enkelt
gang kom de bagfra i det jeg holdt stille på en tank og ikke havde set dem
og måtte af med tunsættet ;) men det er en anden snak - det er rigeligt
betalt tilbage i undgåede bøde ved at køre frem dem i stedet når man ved man
står til en "hilsen".

Det gjorde i andre sikkert også da i var unge - altså du har glemt
styrthjelmen og har en politibil i røven, - men der er bomme 100 m væk
imellem dem og man har sparet 500 kr ;)

Fra : Leonard

Dato : 22-04-06 21:28

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote:

>Det gjorde i andre sikkert også da i var unge

Næh, jeg har faktisk aldrig kørt fra politiet. Jeg kørte på knallert i
et par indtil jeg blev 16 og fik knallertkørerkort, så var det ikke
sjovt længere. Derefter kørte jeg bil og havde selv en uden
nummerplader i et halvt år inden jeg blev 18 og fik kørekort. Da det
hele foregik i Vestjylland vidste vi jo hvornår politiet kom forbi, så
jeg har aldrig haft brug for at køre fra dem.
Da jeg fik MC-kort og MC blev jeg ofte standset, men der gad jeg ikke
at forsøge at køre fra dem, for der var jo nr.-plade på.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : OZ7PUS

Dato : 23-04-06 08:37

> [...]
>
> Det gjorde i andre sikkert også da i var unge - altså du har glemt
> styrthjelmen og har en politibil i røven, - men der er bomme 100 m væk

12 år på tunede knalleter/scootere uden at blive stoppet en enste gang ..
Dog blevet jagtet mange gange
Den dag idag tuller jeg rundt på en 45er men passer på farten for der kan
de jo nappe kortet :(

OZ3BTO

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-04-06 18:35

> Ja det kan så undre én at der er rust på dørene på en mondeo. Et meget
> sjældent syn

Niks, der er ganske almindeligt. Fugen rundt i kanten på dørene og i
bagklappen er for hård, så den revner når man lukker disse. Derfor skal man
huske at sende sin Mondeo ind til Ford for at få ordnet dette på garantien.
Det gælder også Focus.

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 22-04-06 20:26

Martin Nielsen skriblede:

> [...]
> igen nu... og ingen så ud til at blive anholdt i denne omgang hvad de
> så end kom for... i deres fine hvide Mondeo med rust på dørene i

Tror du ikke det er gammelt blod fra Christiania.

--
Lars Fragstrup

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 23-04-06 23:12

Lars Fragstrup wrote:

> Tror du ikke det er gammelt blod fra Christiania.

Som de sir der på Christiania:
Hellere ti civile i uro end en uro i civil

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 19:39

Øhhh hvor længe har de mon krav på at holde på MIN parkeringsplads? Tror
snart jeg hopper ude med en bøde for konen skal snart bruge pladsen... og så
ser det da ikke videre smart ud at de holder ved min dør overfor de øvrige
naboer...?!?!