Hvad er bærende dele og hvad er ikke?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 15:55

Som nogen ved er jeg i gang med for første gang selv at syne min bil. Jeg
har mange år set en kammy gøre det og det ser nu ikke så svært ud ;)

Nå men mit spørgsmål er:

Jeg skal til at slibe lidt rust af på dørene, og den ene bagskærmkant
trænger også til en lille tur.

Jeg piller i denne omgang ikke ved hverken bremser eller undervogn selv bare
rolig ;)

Men - må jeg godt reppe huller på str med diameteren på en blyant med fx
glasfiberspartel? - det ville jo være nemt lige at give den en tur med det
hvis man da må. Den skal kun holde de sidste 2 år så det er ikke så vigtigt
hvor pænt det bliver. Må jeg bruge glasfiberspartel på dørene?

Jeg går stærkt ud fra at det er bandlyst i bund, paneler, tårne osv, men er
der flere steder det er "forbudt"?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-04-06 16:08

> Jeg går stærkt ud fra at det er bandlyst i bund, paneler, tårne osv, men
> er
> der flere steder det er "forbudt"?

Man må lave alt selv - hvis man laver det korrekt.

Her kan du i øvrigt læse alt som zoner mv:

http://www.applusbilsyn.dk/Karosseri.104.0.html?&print=1&no_cache=1

--
/Jan W Nielsen

Fra : Martin Nielsen

Dato : 22-04-06 19:34

Nå udfra det må jeg altså gerne anvende glasfiberarmeret plast-materialer
til udglatning af en skrap kant på min ene bagskærm.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-04-06 19:38

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev :

>Nå udfra det må jeg altså gerne anvende glasfiberarmeret plast-materialer
>til udglatning af en skrap kant på min ene bagskærm.

Ja - selv en hammer kan bruges - kodeordet er at du gerne må køre
folk ned, men dælme ikke "ridse" dem under forsøget ;)

--
jan@stevns.net

Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???