Kronprinsen og Finn Nørbygaard
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-04-06 22:05

Mon man havde troet på det i de glade firsere, hvis Finn og Jacob havde sagt
at kronprinsen skulle køre i Skoda?

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=436196:img=0/

Jesper

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-04-06 22:34

On Fri, 21 Apr 2006 23:04:48 +0200, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.com> wrote:

>Mon man havde troet på det i de glade firsere, hvis Finn og Jacob havde sagt
>at kronprinsen skulle køre i Skoda?
>
>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aiid=436196:img=0/

>--

Den kan hurtigt blive byttet med en Grandeur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 22-04-06 10:15

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Den kan hurtigt blive byttet med en Grandeur.

Velkommen tilbage fra ferie.

Er "krone 78" ikke en bryllupsgave.

Nu må du snart kører med 25 m, selv Durracll er vildt begejstret, gad vide
hvad (hvem) der står bag, han vil også hæve hastigheden på visse landeveje,
er han mon faldet på cyklen og havde glemt hjælmen?, jeg går ud fra, at der
var noget der kunne rystes rundt, der er jo plads nok, for der ligger ikke
megen konkret viden og trykker

Møller

Fra : Leif Neland

Dato : 22-04-06 16:51

"Møller" <em@g.2.n.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må du snart kører med 25 m, selv Durracll er vildt begejstret,

Hvad er 25 m ?

Det er ikke lige googelbart...

Leif

Fra : Møller

Dato : 22-04-06 17:07

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message

> Hvad er 25 m ?
>
> Det er ikke lige googelbart...

Det kan du have ret i Jeg beklager, det var nok for indforstået

Men der hentydes til, at Folmer kører med store biler, og det ser ud til, at
de lastvognstog der blev vist for nylig nok bliver lovlig at køre med op til
en længde af 25 m, så vidt jeg husker kom der en lang tråd ud af, at en
lagde et billede ind med et laaaang vogntog

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-04-06 18:31

On Sat, 22 Apr 2006 17:50:40 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>"Møller" <em@g.2.n.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad er 25 m ?
>
>Det er ikke lige googelbart...

>--

Ikke google-bart?

Det har været omtalt i skrevne og elektroniske medier de sidste dage,
men folk véd s'gu ingenting hvis det ikke findes på Google!

Det staves iøvrigt Google.

P.gr.a pladsmangel på motorvejene vil man fra nytår prøvekøre 25 meter
lange vogntog på de danske motorveje. Det er hvad det handler om.

--

Venlig hilsen
Folmer