Hvad koster en make-up lakering af en Uno?
Fra : Carsten

Dato : 19-04-06 21:28

Er der nogle som har erfaring med hvad en makeup-larkering af en Fiat Uno.

Det er bil nr 2 men ny syntes jeg den har fået lavet nok brune pletter efter
pladearbejde så måske en lille makeover kan pynte lidt på liget?

--
- "Meld dig som bloddonor - gør en forskel".
Blodbanken i Nykøbing F. kan kontaktes på telefon 54 88 57 20.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 20-04-06 02:13

"Carsten" <cc.palm@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> pladearbejde så måske en lille makeover kan pynte lidt på liget?

Fat i den nærmeste sprøjte-fætter og spørg efter prisen på en salgslakering

Ud fra din signatur gætter jeg på du bor på Falster.
Er der ikke noget med at der ligger en autolakerer på landevejen mellem
Stubberup og Højmølle Kro - ham kunne man da prøve at spørge. Jeg mener oven
i købet at kunne huske at min fætter - der bor på de kanter - siger at han
laver et hæderligt stykke arbejde. Det kan jo være at han også kan lave et
mindre hæderligt stykke arbejde til en mindre pris. Sådan en autolakerer har
vi i hvert fald haft her i byen

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Peter Olesen

Dato : 20-04-06 22:38

Det er en skam du ikke bor i Århus-området.
Jeg fik via underlige kanaler fat i en rødhåret Tyrker der er pladesmed.
Arbejdet han lavede på min bil var perfekt, og oven i hatten fik jeg
nummeret på hans fætter (!) der er autolakerer i Viby. 6000 penge for
lakering af en BMW 320ér og den blev fandme pæn. Intet at komme efter.

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-06 16:42

"Peter Olesen" <haurumFJERNDETTE@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummeret på hans fætter (!) der er autolakerer i Viby. 6000 penge for
> lakering af en BMW 320ér og den blev fandme pæn. Intet at komme efter.

Respekt, jeg kender ikke mange der gider bruge 30 arbejdstimer på omlakering
af en bil og have udgifter til maling og tørrekabine for 6.000 Kr

--
Tom