Varianter af Mazda 323F 2,0
Fra : Brian Luckow

Dato : 17-04-06 07:49

Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på disse varianter af Mazda
323F 2,0:

Exclusive
Sportive
Sport

Det drejer sig om den faceliftede udgave, mener det var i 2001 den kom.

Mvh., Brian Luckow

Fra : co@ch [4130]

Dato : 17-04-06 21:08

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sportive
> Sport
>
> Det drejer sig om den faceliftede udgave, mener det var i 2001 den kom.

Mazda 323F 2,0 Exclusive
Fuldaut. klima, el-ruder, el-spejle m/varme, c.lås, 4 airbags, ABS,
startspærre, servo

Mazda 323F 2,0 Sport
Fuldaut. klima, el-ruder, el-spejle m/varme, c.lås, 16" alufælge,
startspærre, kopholder, veloursæder, tågelygter, airbag, abs, antispin,
servo, hvide blink, indfarvede kofangere, hækspoiler, tonede ruder.

Mazda 323F 2,0 Sportive
Fuldaut. klima, fjernb. c.lås, 4 el-ruder, el-spejle, sportssæder,
sædevarme, læderrat, alulook, antispin, tågelygter, skørter, spoiler, 16
alufælge, servo, abs, 4 airbags, startspærre
**Topmodellen Sportive er kendetegnet ved store runde tågelygter samt
skørter hele vejen rundt. Indvendigt er det hvide instrumentskiver, rød
belysning og alu-look, der fanger øjet

Jeg har arbejdet hos den gamle Mazda Importør, og jeg synes ikke at kunne
huske nøjagtig hvordan og hvorledes med Sport udgaven. Desværre.

Exclusive er billigste, Sportive er dyreste.

mvh
Bri@n