vaccumsystem Nissan
Fra : N.J.H.

Dato : 16-04-06 12:39

Jeg har en Nissan Sunny n13 12 ventilet. Jeg er i tivivl om vaccum slanger
til karburator og tændning osv sidder rigtigt. Måske er der en som har et
diagram eller tegning over hvordan de skal føres?
Min mail til evt. tegning. NJH@oncable.dk

pfh tak
Niels

Fra : Armand

Dato : 16-04-06 12:51

N.J.H. skrev:
> Jeg har en Nissan Sunny n13 12 ventilet. Jeg er i tivivl om vaccum slanger
> til karburator og tændning osv sidder rigtigt. Måske er der en som har et
> diagram eller tegning over hvordan de skal føres?

"til" karburator?
Vacuumet trækkes fra indsugningsmanifolden eller karburatoren, og
strømfordeleren er en simpel forbruger (qua vacuum-indstillingen), så
det burde være enkelt at trække den tynde vacuum-slange fra karbunade
til tænding :-/

--
Armand.

Fra : N.J.H.

Dato : 16-04-06 16:27

Der går 2 slanger fra tændning, som deler sig i t-stykker. Der går 3 fra
indsugningningen. En af dem går hen til varmluft klappen.. Nogen går bag på
karburatoren. Nogen går om på siden af karburatoren. Men motoren har været
skiftet før jeg fik bilen. Så det ser lidt spøjst ud.

njh

Fra : Armand

Dato : 16-04-06 23:34

N.J.H. skrev:
> [...]
> karburatoren. Nogen går om på siden af karburatoren. Men motoren har været
> skiftet før jeg fik bilen. Så det ser lidt spøjst ud.

Jo tak!
Jeg trækker mig hastigt tilbage og lader dig satse på et par
scanninger/lign.

Ellers er det en mulighed at låne en Haynes-manual på biblioteket!

--
Armand.