Peugot 106 og andre småbiler?
Fra : flemsus

Dato : 15-04-06 19:21

Hej.
Jeg skal ud og købe en lille brugt bil til ca 30000 kr. Er der nogle der kan
øse af sin viden om 106'eren fra 92'-95'
Er der nogle steder på nettet hvor man kan se hvad man skal tjekke ved de
forskellige modeller? Altså deres svagheder.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 15-04-06 19:43

On Sat, 15 Apr 2006 20:20:32 +0200, "flemsus"
<flemsusNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Er der nogle steder på nettet hvor man kan se hvad man skal tjekke ved de
>forskellige modeller? Altså deres svagheder.

Jeps. Kig og spørg på http://www.hi-speed.dk (under modeller).

Jeg har selv haft 3 106'ere og de har ALLE sine særheder og skavanker.
Så kan man skrue lidt selv er det en fordel på en gammel Peugeot

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it - Home of Oneside and BBC Webgallery