En lille ny :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-04-06 10:27

Se signatur :)

-M (verdens lykkeligste mand)
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : CasperR

Dato : 14-04-06 10:33

> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

JA! Whale tail :D billeder billeder!

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-04-06 10:52
Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:33

"Morgan Jones" <mailto:morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Wolla min fætter! Den er sgu da COOL!

Det er 100% retro. Jeg har elsket denne bil siden jeg var knægt og mine forældre
havde en almindelig 3 dørs 1,8 Laser i hvid. Nu er jeg 25 og jeg synes det er fedt
at have fået opfyldt drømmen.

-M
Beamer - For daily drives
Cossie - For special occasions

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Martin Vollert

Dato : 14-04-06 12:23

Morten Lorenzen skrev:
> "CasperR" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse

> Det skal du nok få :)
>
> http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Cosworth/DSC04986.jpg
> http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Cosworth/DSC04953.jpg
> http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Cosworth/DSC04959.jpg
> http://i40.photobucket.com/albums/e247/tkrath/Cosworth/DSC04971.jpg
>
> -M

Jeg gider ikke engang at skrive hvad jeg syntes du er....

jo fanme
HELDIGE SKID tillykke med den, hvad har den af hk osv.

--

Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you
will miss things.

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:35

"Martin Vollert" <mailto:"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Jeg gider ikke engang at skrive hvad jeg syntes du er....
>
> jo fanme
> HELDIGE SKID tillykke med den, hvad har den af hk osv.

Tak tak tak... :) Den skulle gerne have 204 hk.

Du kører jo selv Ford, så du har vel ingenting at være misundelig over ;)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 09:17

"CasperR" <mailto:no@thnx.com> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Lækkert... Concourse kan du sige det?

Yes, den er i fin stand. Skal dog lige have lavet et par småting, men den er jo
også 20 år gammel.

> Fantastisk bil.. skal den holdes standard eller?

Standard. 100% standard, som den er idag. - Det er en een ejers med bare 37851 km
på klokken da vi hentede den. So standard it is :)

Den er blevet hentet med stor hjælp fra Thomas Krath og Mogens Knudsen, begge er
velbevarede indenfor bilimport og har et stort kendskab til Cosworth.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Brian

Dato : 15-04-06 09:30

Morten Lorenzen wrote:

> Den er blevet hentet med stor hjælp fra Thomas Krath og Mogens
> Knudsen, begge er velbevarede indenfor bilimport og har et stort
> kendskab til Cosworth.

Er de ligefrem velbevarede ?
Det bliver de helt sikkert glade for at høre

/Brian

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:45

"Brian" <mailto:nej@tak.du> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Er de ligefrem velbevarede ?
> Det bliver de helt sikkert glade for at høre

Ja ja ja, velforvarede... Det er vel påske. - Er måske ikke helt skarp efter igår
endnu :)

Jeg funderer egentligt lidt, hvad har du for bil?

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 12:26

"Morten" <mailto:MortenLorenzen@yahoospam.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

Naturligvis velbevandrede.... Nå, hul i det. Skål drenge, og god påske.

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.183.24)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-06 13:03

"Morten" <MortenLorenzen@yahoospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja ja, velforvarede... Det er vel påske. - Er måske ikke helt skarp
> efter igår
> endnu :)

Tror faktisk heller ikke de kan siges at være helt velforvarede.
De er noget nær bindegale med biler
og hvor er det dog dejligt med nogen der går op i tingene.

Så Mogens og Thomas, ikke et eneste negativt ord for jeres store passion.

Thumbs up herfra!

og Morten, you lucky xxxxxxx.
Din passion fejler vist heller ikke noget

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 17:04

"Uffe Bærentsen" <mailto:leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> og Morten, you lucky xxxxxxx.
> Din passion fejler vist heller ikke noget

Hvad med dit eget lille projekt? - Skal vi høre mere? :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.242.184)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 21:57

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med dit eget lille projekt? - Skal vi høre mere? :)

Det forventer jeg da, men husk de 3 t-er
Ting
Tager
Tid

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 16-04-06 23:17

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det forventer jeg da, men husk de 3 t-er
> Ting
> Tager
> Tid

Så venter vi lidt endnu :)

-M

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-04-06 00:15

Uffe Bærentsen skrev:
> Det forventer jeg da, men husk de 3 t-er
> Ting
> Tager
> Tid

Jeg er nu mere til de tre L-er.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-04-06 00:22

> Jeg er nu mere til de tre L-er.

???????

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-04-06 09:38

Uffe Bærentsen skrev:
> ???????

Kender du ikke den?

Den lærte jeg da vi i et uniformeret korps skulle have emnet
"Ueksploderet ammunition".

Læreren anså vi for at være den kedeligste af dem alle.

Og da det var første punkt på dagens program regnede vi med en ekstra
time til en lur.

Men han lagde ud med at ville lære os om "De tre L-er".

Og efter vi havde kigget lidt på ham kom "Lad Lortet Ligge".

Så han viste sig godt at kunne holde en klasse vågen til et kedeligt
emne, en lørdag morgen.

Men den kan da udmærket bruges her også.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 06:11

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Jeg er nu mere til de tre L-er.

Liderlige labre larver ?

--
jan@stevns.net

Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-04-06 09:50

jan@stevns.net skrev:
> Liderlige labre larver ?

Ikke just. Men se tidligere indlæg.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Thomas J.

Dato : 17-04-06 10:35

Den Mon, 17 Apr 2006 07:10:43 +0200 sendte jan@stevns.net følgende
røgsignaler:

>Liderlige labre larver ?

Lada, Ludere og L-lemann...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Brian

Dato : 15-04-06 19:32

Morten wrote:

> Ja ja ja, velforvarede... Det er vel påske. - Er måske ikke helt
> skarp efter igår endnu :)

Og det valg af "superlativ" har du så også taget i dig igen, så det
er der ingen grund til at kommentere

> Jeg funderer egentligt lidt, hvad har du for bil?

En Golf III med tilnavnet "20 Jahre GTI"... altså en
jubilæumsudgave med alt af udstyr der kunne proppes i en Golf dengang.

Samtidig er der lidt fornuft i den, da kombinationen af Golf og
dieselkværn, holder prisen latterligt godt.

Selv om den ikke er på højde (på nogen måder) med din lille ny,
er den stadig sjælden set herhjemme.

Finten er så at den er med en 110Hk TDI motor og den er i GTI
trim - en kombination der ifølge mange ikke findes ab fabrik på
Golf'er fra dén generation.

Det giver man spøjse diskussioner med bedrevidende VW nørder

/Brian

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 22:18

"Brian" <mailto:nej@tak.du> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> En Golf III med tilnavnet "20 Jahre GTI"... altså en
> jubilæumsudgave med alt af udstyr der kunne proppes i en Golf dengang.

Lyder dejligt.

> Samtidig er der lidt fornuft i den, da kombinationen af Golf og
> dieselkværn, holder prisen latterligt godt.

Ja, det er jo snart almindelig kendt.

> Selv om den ikke er på højde (på nogen måder) med din lille ny,
> er den stadig sjælden set herhjemme.

Jeg har ihvertfald ALDRIG hørt om den før. Og mener egentligt jeg er rimelig godt
inde i det med biler :)

> Finten er så at den er med en 110Hk TDI motor og den er i GTI
> trim - en kombination der ifølge mange ikke findes ab fabrik på
> Golf'er fra dén generation.

Der lyder som en rigtig dejlig bil du har fingre i.

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.148.165)

Fra : Brian

Dato : 16-04-06 09:22

Morten Lorenzen wrote:

> Der lyder som en rigtig dejlig bil du har fingre i.

Det er det egentlig ikke, men det er et fint kompromis mellem lidt økonomisk
fornuft, og så alligevel have en bil der ikke kører 100.000 af på vejene...

/Brian

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-06 19:44

> Det er det egentlig ikke, men det er et fint kompromis mellem lidt
> økonomisk
> fornuft, og så alligevel have en bil der ikke kører 100.000 af på
> vejene...

Det er skønt at have en bil der ikke findes overalt. - Tænk at interessere
sig for biler og så eje en bil som naboen også har, og genboen, og onklen
osv. osv...

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : MK

Dato : 17-04-06 19:48

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er skønt at have en bil der ikke findes overalt. - Tænk at interessere
> sig for biler og så eje en bil som naboen også har, og genboen, og onklen
> osv. osv...

Derfor BMW Individual

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-06 19:55

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor BMW Individual

Præcis :)

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Thomas Krath

Dato : 18-04-06 22:15

> Præcis :)

Blær ;)

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : MK

Dato : 18-04-06 22:34

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Blær ;)

Facts !

Uha, man skal sgu ikke kigge for meget på www.bmw.se eller Jahreswagen's

www.auto-hillenbrand.de har en 760i til under halv pris på 2 år
!www.webmobil24.de/web/de/haendler_homepages/autohaushillenbrand/detail.htm?showid=33707370&pagina=0&offset=&bgcolor=FFFFFF&background=&printmode=&nomenu=&offset=&ignoremenu=&customdesign=&clog=&nomenu=&DIESEL=&MARKE_ID=1007&PREISKAT_ID=&MODELL=760&MWSTAUSW=&SORTIERUNG=2¢er=&debug=&FZART_ID=A&myfunction=suchefuerhaendler&specialfilter=&showdp=&showex=&clog=&width=&dealer=

6.100 km, 327 kW (444 PS), 5.972 ccm,
Grau metallic
EZ:06/2003,

1.Hand, Leder, schwarz, Getriebe Automatik, Klimaautomatik,
Schiebe-Hebedach-Glas, Navigation mit TV, Xenonscheinwerfer, Parktronic
(PTS), Heckrollo, Telefon, Soundsystem, Regensensor, Spiegel automatisch
abblendbar, CD-Wechsler, Sidebag im Fond (8 Airbags), Zentralverriegelung
mit Fernbed., Skisack, Servotronic, ABS Antiblockiersystem,
Antriebsschlupfregelung, Elektronische Dämpfer Control, Niveauregulierung,
Diebstahlwarnanlage, Scheinwerferreinigung, Tempomat, Sitzheizung
Vordersitze, Sitzheizung Fondsitze, Alu-Felgen 18 Zoll, Komfortsitze,
sterlinggraumet., Leder Nasca schwarz, Steptronic, Dynamic Drive,
Lenkradheizung, Autom. Heckklappenbetätig., Soft Close Autom. f. Türen,
Klimakomfort-Frontscheibe, Aktive Sitzbelüft.vorn u. hinten, Aktivsitz f.
Fahrer/ Beifahrer, Lordosenstütze 2x, Aktive Geschwindigkeitsregelung, LM 18
Vielspeiche 94 mit 245/ 50 Bereifung m. Notlaufeigenschaften, Navi Prof. +
TV, Internetbasierte Dienste, Sprachsteuerung, Radio BMW Prof., HiFi System
Prof. Logic7, Hochglanz Shadow Line, Lenksäulenverstell elektr., RPA,
Komfortzugang, Schutzverglasung, Getränkehalter, Klimaautomatik m. erweit.
Umfang, BMW Assist, Online-Plattform, Autotelefon m. schnurlosem Hörer,
Cassettenhalterung, weiße Blinker

Desværre ingen sportssæder

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-04-06 22:29

> [...]

> Klimaautomatik m. erweit. Umfang, BMW Assist, Online-Plattform,
> Autotelefon m. schnurlosem Hörer, Cassettenhalterung, weiße Blinker

Desværre så løb personen der skrev annoncen tør for ord

Hvis jeg forstår halvdelen af hvad der står, så er det vist toppen.
Men at den er veludstyret, det hersker vist ingen tvivl om

Fra : Thomas J.

Dato : 15-04-06 10:36

Den Sat, 15 Apr 2006 10:29:53 +0200 sendte "Brian" <nej@tak.du>
følgende røgsignaler:

>Er de ligefrem velbevarede ?
>Det bliver de helt sikkert glade for at høre

Det var nok "velbevandrede" at han mente...
Men bortset fra det så er de sikkert også velbevarede.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-04-06 11:20

Brian skrev:
> Er de ligefrem velbevarede ?
> Det bliver de helt sikkert glade for at høre

Det skal du ikke være så sikker på. Det plejer jo at betyde noget med at
være i god stand selvom det (man) er over tiden.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : MK

Dato : 15-04-06 15:34

> Yes, den er i fin stand.

Tillykke med dit fantastiske køretøj - den ægte vare,
som real entusiaster ville sige det !

> Standard. 100% standard, som den er idag. - Det er en een ejers med bare
> 37851 km
> på klokken da vi hentede den. So standard it is :)

Et fund af de helt store - fantastisk for dig, der er den helt store
Cossie-entusiast !

> Den er blevet hentet med stor hjælp fra Thomas Krath og Mogens Knudsen,
> begge er
> velbevarede indenfor bilimport...

He he - et par stykker er det da blevet til

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 17:02

"MK" <mailto:nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Tillykke med dit fantastiske køretøj - den ægte vare,
> som real entusiaster ville sige det !

Tak, godt at se du ikke helt synes det er ude i skoven ;)

> Et fund af de helt store - fantastisk for dig, der er den helt store
> Cossie-entusiast !

Det kan jeg kun skrive under på. - Det hele :)

> He he - et par stykker er det da blevet til

Og mon ikke der er flere på vej?

-M
See you on the highways.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.242.184)

Fra : MK

Dato : 15-04-06 19:09

> Tak, godt at se du ikke helt synes det er ude i skoven ;)

Nej da, jeg kunne jo finde på det samme !
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111147251630&

> Og mon ikke der er flere på vej?

Jow jow, jeg køber jo sydpå - også fremover...
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?top=2&bereich=pkw&id=11111111205220303&

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 16-04-06 22:38

> Nej da, jeg kunne jo finde på det samme !
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111147251630&

Endnu en klassiker!!!

> Jow jow, jeg køber jo sydpå - også fremover...
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?top=2&bereich=pkw&id=11111111205220303&

Hvad venter du på? :)

-M

Fra : MK

Dato : 16-04-06 22:43

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter du på? :)

At min nuværende skal blive et år gammel :)

Nuvel - en Alpina D10 spøger lidt i kulissen efter at en lokal beboer har
købt een...
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=1&bereich=pkw&id=11111111204008741&

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-04-06 21:51

> [...]

> At min nuværende skal blive et år gammel :)
>
> Nuvel - en Alpina D10 spøger lidt i kulissen efter at en lokal beboer har

Personligt ville jeg gå efter den 535d E60 du tidligere linkede til. - Var selv
ude at kigge på 523 + 530i E60 stationcar(man ved jo aldrig ;) ) idag. Damn, de
havde en lækker sølvfarvet 523i stationcar med M-pakke og stort set alt andet
også. - til en rigtig god pris :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.214.50.179)

Fra : MK

Dato : 18-04-06 22:05

> Personligt ville jeg gå efter den 535d E60 du tidligere linkede til. -

Jow jow...

> Var selv ude at kigge på 523 + 530i E60 stationcar(man ved jo aldrig ;) )
> idag.

545i/550i må da lige være sagen for dig?

> Damn, de havde en lækker sølvfarvet 523i stationcar med M-pakke og stort
> set alt andet også. - til en rigtig god pris :)

Der kører rigitg mange af slagsen (M-pakken inkl. skørtehalløjet og
shadowline)
hér i byen. Jeg kan dog godt lide den mørke farve med de forkrommede lister
samt lyst læder, som min har. En 535d skulle nok være i den grå farve...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-04-06 18:37

> 545i/550i må da lige være sagen for dig?

For dyr :(

> [...]
> lister
> samt lyst læder, som min har. En 535d skulle nok være i den grå farve...

M-pakken gør den 100% dejlig! :)

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : MK

Dato : 17-04-06 12:53

> Me2:
> www.mobile.de//cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=4&bereich=pkw&id=11111111180472666&

Jow jow - den er så blot voldsom dyr i dén sammenhæng....

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-06 19:47

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Me2:
> http://www.mobile.de/SIDEu5km6K1VTJoZi.0a.QpXA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1145156463A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B18%81S-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100A3E20100Egt3rsBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&top=4&bereich=pkw&id=11111111180472666&

Den fedeste farve(og eneste til GT3 RS), og den eneste rigtige staffering
til den bil :)

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 19:53

> [...]
> "Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den fedeste farve(og eneste til GT3 RS), og den eneste rigtige staffering

Staferingen kan vi blive enige om, men farven foretrækker jeg i gul såfremt
det er en GT3

Staferingen sælges i øvrigt på ebay med tekst efter eget valg til 300 Kr for
begge sider

--
Tom

Fra : MK

Dato : 17-04-06 19:57

> Staferingen kan vi blive enige om, men farven foretrækker jeg i gul
> såfremt det er en GT3

Nu er det RS-udgaven, som kun fås i hvid med blå eller rød
staffering. Ganske som den oprindelige første model !

> Staferingen sælges i øvrigt på ebay med tekst efter eget valg til 300 Kr
> for begge sider

Køb en priginal Porsche og forsyn den efterfølgende med uorginaliteter.
Nej vel...

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 20:22

> Nu er det RS-udgaven, som kun fås i hvid med blå eller rød
> staffering. Ganske som den oprindelige første model !

Ok, det vidste jeg ikke

> Køb en priginal Porsche og forsyn den efterfølgende med uorginaliteter.
> Nej vel...

hmm kommer lidt an på hvordan det ser ud.
De sælger f.eks nogle spændende kit til visuelt at opgradere en alm S til en
GT3 som jeg synes er ok.

http://cgi.ebay.de/Porsche-996-GT3-Heckspoiler-Spoilerbrett-Albert_W0QQitemZ4630858161QQcategoryZ23011QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/PHG-Umruestung-Porsche-Boxster-auf-996-NEW-GT3-Front_W0QQitemZ7914805231QQcategoryZ14766QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/PORSCHE-911-AUFKLEBER-SET-RENNVERSION_W0QQitemZ8053003139QQcategoryZ9903QQrdZ1QQcmdZViewItem

--

Tom

Fra : MK

Dato : 18-04-06 17:40

> Ok, det vidste jeg ikke

Burde du - med dén interesse for 911'ere, som du har

> hmm kommer lidt an på hvordan det ser ud.

Never - der er jo ikke tale om nogen Brianbil, vel...

Fra : Klaus G.

Dato : 15-04-06 08:30
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-06 08:31

"Klaus G." skriver:

> I guder hvor jeg synes den bagvinge er grim! Føj for satan! Men sådan er vi
> jo alle sammen så forskellige :)

Til gengæld har den den perfekte højde til at stille øl på, når man
roder med bilen.

Dem der sætter hækvinge på en bolble får automatisk et kaffebord....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-06 19:48

> I guder hvor jeg synes den bagvinge er grim! Føj for satan! Men sådan er
> vi
> jo alle sammen så forskellige :)

Det er netop det der er det fede ved bilen. - Formen er dikteret af
funktionen og ikke omvendt. Den er hudløst ærlig, rå og bidsk som en sulten
tysk jagtterrier. Herrevogn...

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-04-06 11:35

> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Ser godt ud!
Hjertelig tillykke med dyret

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 16-04-06 22:39

> Ser godt ud!

Tak :)

> Hjertelig tillykke med dyret

Tak tak :)

-M

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-04-06 11:47

Morten Lorenzen wrote:
> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Tillykke med den!

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-04-06 11:58

> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Fy for katten, den er jo så pæn man næsten ikke nænner at bruge den.

Niels

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-04-06 16:47

> Fy for katten, den er jo så pæn man næsten ikke nænner at bruge den.

Det er en een ejers fra Østrig der har kørt 37.850 km ved afhentning i
onsdags i Østrig ;) ALT er orig. på den - alle klistermærker (selv den på
reservehjulet), de orig. hjul (Dunlop SP Sport D40) osv. Sådan noget som
køleren ser fuldstændig ny ud. Skruerne er der aldrig blevet skruet i -
ingen mærker eller lign. Virkelig en ener! Den er _så_ fed :)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-04-06 17:19

> [...]
> køleren ser fuldstændig ny ud. Skruerne er der aldrig blevet skruet i -
> ingen mærker eller lign. Virkelig en ener! Den er _så_ fed :)

Skal de så "gemmes eller bruges"?

Niels

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:48

"Niels Bengaard" <mailto:bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Skal de så "gemmes eller bruges"?

Bilen skal bruges, men det bliver formentlig ganske få km. - Det bliver kun i
sommerperioden. Det er synd at køre for mange km på sådan en dame, når hun kun har
kørt godt 39000 km nu.

Jeg har jo BMW'en som "brugsbil" og Cossien skal tages frem når jeg rigtig vil
hygge mig :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-04-06 19:04

Thomas Krath wrote:

> [...]
> noget som køleren ser fuldstændig ny ud. Skruerne er der
> aldrig blevet skruet i - ingen mærker eller lign. Virkelig en ener! Den

Hvad koster sådan en?

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-04-06 09:53

> Hvad koster sådan en?

Der står en tilsvarende til salg på mobile.de for lidt over 15.000 EUR.

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:50

"Niels Bengaard" <mailto:bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Fy for katten, den er jo så pæn man næsten ikke nænner at bruge den.

Tak for de pæne ord. - Der _er_ i god stand, men det er en gammel bil, og den skal
lige have lidt opmærksomhed inden den skal køre mere. (Skal også lige have fundet
ud af noget med forsikring...)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Thomas J.

Dato : 14-04-06 15:14

Den Fri, 14 Apr 2006 11:27:10 +0200 sendte "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> følgende røgsignaler:

>Se signatur :)
>
>-M (verdens lykkeligste mand)
>'05 BMW 325i E90
>'86 Ford Sierra RS Cosworth

Ja, sådan en BMW er ordentligt vogntøj.
Så det er på tide at skrotte F(ejl)O(g)R(eparationer)D(agligt)'en, går
jeg ud fra....

Endnu en gang tillykke med Bimmeren.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-06 15:22

Thomas J. skrev:

> Ja, sådan en BMW er ordentligt vogntøj.
> Så det er på tide at skrotte F(ejl)O(g)R(eparationer)D(agligt)'en, går
> jeg ud fra....
>
> Endnu en gang tillykke med Bimmeren.

LOL
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Holten

Dato : 14-04-06 17:08

> LOL

Det er sgu humor, når det er bedst

MVH

Holten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-04-06 18:12

Holten skrev:

> Det er sgu humor, når det er bedst

Ja - dét må du sq nok sige!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Thomas J.

Dato : 14-04-06 15:30

Den Fri, 14 Apr 2006 16:13:43 +0200 sendte Thomas J.
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> følgende
røgsignaler:

> [...]
>
>Ja, sådan en BMW er ordentligt vogntøj.
>Så det er på tide at skrotte F(ejl)O(g)R(eparationer)D(agligt)'en, går

Ups, jeg kom lige til at læse resten af tråden, nå men tillykke med
Bimmeren og held & lykke med Fård'en...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-04-06 16:50

> Ups, jeg kom lige til at læse resten af tråden, nå men tillykke med
> Bimmeren og held & lykke med Fård'en...

Du er tilsyneladende ikke klar over hvad du taler om. Der er tale om
liebhaveri - RS Cosworth - hvilket du sandsynligvis ikke forstår.

:|

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-04-06 19:05

Thomas Krath wrote:
> Du er tilsyneladende ikke klar over hvad du taler om. Der er tale om
> liebhaveri - RS Cosworth - hvilket du sandsynligvis ikke forstår.

SVJH fås de både med 2x4 og 4x4, ik?
Hvad er det?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-04-06 20:41

meddelelse news:443fe457$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> SVJH fås de både med 2x4 og 4x4, ik?
> Hvad er det?

Tror ikke den fås med 4x4.

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:31

"Uffe Bærentsen" <mailto:leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Tror ikke den fås med 4x4.

Den helt gamle som jeg har købt her, fås kun med 2wd. I 1989 begyndte de første
sedan 4x4 at komme på markedet. Men der er to generationers forskel på hatch'en
(som min) og en 1992 4x4 som den TKrath havde.

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Thomas J.

Dato : 15-04-06 08:01

Den Fri, 14 Apr 2006 17:50:13 +0200 sendte "Thomas Krath"
<tkrath@SLEThotmail.com> følgende røgsignaler:

>Du er tilsyneladende ikke klar over hvad du taler om. Der er tale om
>liebhaveri - RS Cosworth - hvilket du sandsynligvis ikke forstår.

Sandsynligvis ikke, men jeg husker da så meget fra 90'erne at Sierra
Cosworth fandtes som 4x4, måske ikke i 3-dørs udgave, men i hvert fald
i sedan-udgave.

Liebhaveri......er det ikke det udtryk man bruger når man prøver at
dække over at man har betalt for meget for en vare.

Men som jeg skrev: Held og lykke med den.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-04-06 08:10

skrev :

>Liebhaveri......er det ikke det udtryk man bruger når man prøver at
>dække over at man har betalt for meget for en vare.

Njaehhh, nøehhhh, mjoehhh....

Det er vist mere når der er tale om ting, der ikke følger typisk
prissætning, men mere er et ? om overhovedet at hitte

Min Pontiac er f.eks også liebhaveri - der er kun fremstillet 8000stk,
af modellen ( i 76) - og kun den samme her i landet

Prissætte den ? Umuligt ;)

( Liebhaveri eller kult ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-04-06 08:11

jan@stevns.net skriver:

> Prissætte den ? Umuligt ;)

Næh, det vil forsikrigsselskabet gøre for dig den dag den bliver
stjålet....

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:42

"Thomas J." <mailto:dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Ja, sådan en BMW er ordentligt vogntøj.

Makker, vågn op... Der står 2005 ved BMW'en - den har jeg haft siden den var
fabriksny.

> Så det er på tide at skrotte F(ejl)O(g)R(eparationer)D(agligt)'en, går
> jeg ud fra....

Ford = First On Race Day

> Endnu en gang tillykke med Bimmeren.

Hul i BMW'en. Det er Cosworth'en der er noget ved. En rigtig herrevogn.

Jeg forventer ikke at du kan forstå det, men jeg forventer at man ikke bliver
svinet til fordi man har forskelligt syn på biler, eller fordi man køber noget som
den almene person ikke forstår.

-M
2005 BMW 325i E90 (ALT i udstyr) - Af praktiske årsager.
1986 Ford Sierra Cosworth (skrabet og larmende) - 100% passion.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Thomas J.

Dato : 15-04-06 10:29

Den Sat, 15 Apr 2006 10:42:24 +0200 sendte "Morten"
<MortenLorenzen@yahoospam.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>"Re: En lille ny :)"

>Makker, vågn op... Der står 2005 ved BMW'en - den har jeg haft siden den var

Nå ja, selvfølgelig kunne du ikke have købt en ny BMW som brugt.
Det er klart. (<---ironi)
Så din nye Fård er altså også fabriksny? (<---sarkasme)
Geez, tag dog lige på vej!

>Ford = First On Race Day

Fast Only Rolling Downhill

> [...]
>svinet til fordi man har forskelligt syn på biler, eller fordi man køber noget som

Humoristisk sans er sandelig en mangelvare blandt visse brugere....
Jeg er sgu da udmærket klar over at du ikke lige har købt BMW'en
(Bought My Wife <-- Også en joke, hvis du skulle være i tvivl).

Men jeg var så ikke klar over at du ikke kan tage en spøg.
Det ved jeg (og andre brugere) så nu.

Fortsat god påske.

BTW: Hvordan har jeg svinet dig til?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 12:33

"Thomas J." <mailto:dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Humoristisk sans er sandelig en mangelvare blandt visse brugere....

Hold nu lige igen mester. På internettet kan sarkasme være svær at fange. Jeg
betragter ikke mig selv som humorforladt.

> Jeg er sgu da udmærket klar over at du ikke lige har købt BMW'en
> (Bought My Wife <-- Også en joke, hvis du skulle være i tvivl).

Her fik du mig faktisk til at grine.

> Men jeg var så ikke klar over at du ikke kan tage en spøg.
> Det ved jeg (og andre brugere) så nu.

Jeg kan sagtens tage en spøg. - Mne forstå mig ret når jeg siger at det
umiddelbart var lidt svært at se i dine indlæg. - Det kan jeg godt se nu.
Var da ikke ude på at skabe en dårlig stemning.

> Fortsat god påske.

Tak, og i lige måde.
Nyd nu det gode vejr og din MC.
Så vil jeg gå ud og nusse lidt omkring min "ny" bil, og så kan vi hver især pleje
vore motorinteresser og se frem til næste spændende diskution i DFB.

Fra : Brian

Dato : 14-04-06 19:13

Morten Lorenzen wrote:
> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Hehe - så gættede jeg jo rigtigt for nogle uger siden

Tillykke med den lille ny semi-veteran

/Brian

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:29

"Brian" <mailto:nej@tak.du> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Hehe - så gættede jeg jo rigtigt for nogle uger siden

Ja, du gjorde så, men dengang var det ikke helt på plads endnu :)

> Tillykke med den lille ny semi-veteran

Tak for det, den er fantastisk. - Tror BMW'en er blevet jaloux på det seneste :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 14-04-06 19:32

Morten Lorenzen wrote:
> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Det er jo noget ganske fornuftigt legetøj du har fået fat i det - tillykke.

Regnar

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-04-06 20:43

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo noget ganske fornuftigt legetøj du har fået fat i det -
> tillykke.

Fornuftigt?

Der vist ikke skyggen af fornuft skabt i sådan en.
Heldigvis

Det er 100% legetøj og som sådan noget, så skal det vist ikke være
fornuftigt.

Ikke sandt Morten?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-04-06 20:50

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Der vist ikke skyggen af fornuft skabt i sådan en.
>Heldigvis

Der er jo den herlige med 100% Ketchup ;)
--
jan@stevns.net

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 15-04-06 17:05

"jan@stevns.net" <mailto:jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Der er jo den herlige med 100% Ketchup ;)

Præcis, og det er FEDT! :)

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 15-04-06 15:37

Uffe Bærentsen wrote:

> Der vist ikke skyggen af fornuft skabt i sådan en.
> Heldigvis

Det er da fornuftigt at købe noget som fremkalder et stort glad
drengesmil - _hver_ gang man drejer nøglen.

Selvfølgelig er der et punkt, hvor passionen rammer galskaben - sådan
noget som:

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?sr_qual=GN&bereich=pkw&id=11111111194878761

Knus
Regnar

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-06 16:02

On Sat, 15 Apr 2006 16:37:05 +0200, Regnar Bang Lyngsø
<regnar@writeme.com> wrote:

> [...]
>drengesmil - _hver_ gang man drejer nøglen.
>
>Selvfølgelig er der et punkt, hvor passionen rammer galskaben - sådan

Så skal man da vist have et kamera med, når man kører til synshallen -
men den kan jo nok ikke få danske skilte
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 14-04-06 20:58

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Se signatur :)
>
> -M (verdens lykkeligste mand)
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth

Ja så kan påskeæg være påskeæg
Tillykke med den. Håber den er lige så pæn i virkeligheden som på
billederne. Den ligner jo en ny bil.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Morten

Dato : 15-04-06 09:27

"Ole Gaarde Kristensen" <mailto:netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Ja så kan påskeæg være påskeæg

Præcis :)

> Tillykke med den. Håber den er lige så pæn i virkeligheden som på
> billederne. Den ligner jo en ny bil.

Tak tak, det er jo en gammel bil, så der er naturligvis et par ting der skal
ordnes, men bil kørte de 1300 km til DK uden at kny. - Meget imponerende når den
kun har tilbagelagt 200 km på de sidste 2 år! (og det var fra dødsboet til
workshoppen)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.135.247.96)

Fra : Troels Pedersen

Dato : 17-04-06 16:12

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Se signatur :)

Tilløk' med den nye køremaskine! Det har vi ventet på længe

Hvis du en dag skulle komme forbi Århus, kender jeg en der godt vil med på
en prøvetur!

Må den leve godt og længe.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-06 19:49

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tilløk' med den nye køremaskine! Det har vi ventet på længe

Takker, ja det tager lidt til at finde den rette bil i denne klasse.

> Hvis du en dag skulle komme forbi Århus, kender jeg en der godt vil med på
> en prøvetur!

Nåda, hvem er det? :)

> Må den leve godt og længe.

Det kommer den til.

-M

Fra : Troels Pedersen

Dato : 17-04-06 20:33

> Takker, ja det tager lidt til at finde den rette bil i denne klasse.

Jo, tak. Jeg kan ikke huske andet, end at du altid har snakket om en sådan.
Det må sku være skønt at få drømmen til at gå i opfyldelse!

> Nåda, hvem er det? :)

Mig, mig, ta mig!

Min egen Sierra ville have godt af at blive lidt jaloux så den ikke er for
højt på strå

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-04-06 21:53

"Troels Pedersen" <mailto:troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: En lille ny :)"

> Jo, tak. Jeg kan ikke huske andet, end at du altid har snakket om en sådan.
> Det må sku være skønt at få drømmen til at gå i opfyldelse!

Præcis. Det er så fedt at føre den ud i livet!

> Mig, mig, ta mig!
>
> Min egen Sierra ville have godt af at blive lidt jaloux så den ikke er for
> højt på strå

Det problem skulle vi nok kunne klare :)

Fra : Troels Pedersen

Dato : 19-04-06 16:27

> Præcis. Det er så fedt at føre den ud i livet!

Jeg drømmer selv lidt engang imellem - Meeeen, jeg tror det bliver en aden
model jeg køber til den tid, også en Ford, men fra den anden side af
Atlanten

> Det problem skulle vi nok kunne klare :)

Det lyder godt. Skriv endelig når du er i nærheden næste gang - Bor du i
grunden stadig i Sverige?

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-04-06 22:33

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoospam.dk> skrev i en meddelelse

> Præcis. Det er så fedt at føre den ud i livet!

Der kan da kun være 1 der overgår den.
Modelvarianten med en bagspoiler mere nede på selve klappen

Men så er snakken vist også en helt anden.
Synd den kun findes som højrestyret.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-04-06 18:38

> Der kan da kun være 1 der overgår den.
> Modelvarianten med en bagspoiler mere nede på selve klappen
>
> Men så er snakken vist også en helt anden.
> Synd den kun findes som højrestyret.

Tjaa, og prisen den dobbelte... :(

--
-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-04-06 21:42

> Tjaa, og prisen den dobbelte... :(

Kan det virkelig gøre det.
Jeg ville have skudt på, at prisen kom en del over det dobbelte.

Nej, hjemme styret siger at sådan en ønsker jeg mig ikke

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-05-06 15:24

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det virkelig gøre det.
> Jeg ville have skudt på, at prisen kom en del over det dobbelte.

Det afhænger meget af stand og historie på bilerne. Men tjaa, normalt er det
vel mellem 2-3 gange så dyrt at købe RS500 som en alm. RS Cosworth.

> Nej, hjemme styret siger at sådan en ønsker jeg mig ikke

Det samme her; Men forståelsen var da helt sikkert med, da vi fik talt det i
gennem. Jeg havde nu gjort det det lige gyldidt hvad, jeg har drømt om sådan
en bil i flere år(mere end 10) og nu skulle det altså være, da vi faldt over
den helt rigtige bil.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth