Lys på Passat
Fra : Fnuller

Dato : 13-04-06 22:47

Jeg har en 96 passat limo hvor lyset er meget dårlige i forhold til min
gamle bil Nissan Sunny, vil det evt. hjælpe hvis man satte sådan en sæt
forlygter på ? Eller er der andre muligheder ??

http://carzone.dk/shop/default.asp?ProductID=CFKFSVW9431

Jim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-06 05:09

Fnuller skriver:

> Jeg har en 96 passat limo hvor lyset er meget dårlige i forhold til min
> gamle bil Nissan Sunny, vil det evt. hjælpe hvis man satte sådan en sæt
> forlygter på ? Eller er der andre muligheder ??

Hvad er spændingen til pærerne ?

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Fnuller

Dato : 14-04-06 08:05

"
> Hvad er spændingen til pærerne ?
>

> Klaus
> --

Aner det ikke, hvordan finder jeg ud af det ?

Jim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-06 08:07

Fnuller skriver:

> Aner det ikke, hvordan finder jeg ud af det ?

Tænder lyset og måler med et mutimeter.

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut