tc nano
Fra : Frank Nørvig

Dato : 12-04-06 14:09

Hejsa,

Er der nogen herinde der har prøvet TCnano?
http://www.tcnano.dk/

Jeg læste en artikel om det for noget tid siden på Ingeniøren, og det
ser meget lovende ud. Og i følge deres eget udsagn, så kan denne
nanoteknologi gøre forrude, fælge og lak smuds-, sne- og is-afvisende.

Er det noget der er værd at kigge nærmere på?

Mvh Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-06 14:05

Frank Nørvig skriver:

> Er der nogen herinde der har prøvet TCnano?
> http://www.tcnano.dk/

Læs tråden fra i går startet af Tom angående Rain X

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Frank Nørvig

Dato : 12-04-06 14:43

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Læs tråden fra i går startet af Tom angående Rain X

Mange tak, prøvede ellers at søge efter subjects om samme emne, men
havde overset dén.

Mvh Frank

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-04-06 16:47

> [...]
> nanoteknologi gøre forrude, fælge og lak smuds-, sne- og is-afvisende.
>
> Er det noget der er værd at kigge nærmere på?

Det virker skulle jeg hilse fra mig selv og sige.

Gav min forrude en behandling for 1½ år siden, og virkningen er ikke helt
aftaget endnu, har kørt knap 40 Kkm med det.

Vær opmærksom på at der findes flere fabrikater af nanopleje til glas, og de
har samme egenskaber, men koster forskelligt.
TCnano's er ikke den billigste.

Produktet kan absolut ikke sammenlignes med rain-x, virkningen er den samme,
men holdbarheden er markant bedre
på nanoprodukterne.

Bo

Fra : Kelter

Dato : 13-04-06 08:11

I ugens udgave af det nye blad "FOKUS" er der en udmærket fyldestgørende
artikel om Nanoteknologi.
Jeg har tænkt mig at prøve det til vindspejl, fælge og lak.
De nævner.:
www.Nanocover.dk
www.nanoworld.dk
www.nanosalg.dk
www.stayclean.dk
www.percenta-hvidovre.dk

Jeg har desuden fundet.: www.nanoteknologi.info.dk
Her mener jeg at sættet til billakbehandling er billigst.
Ulempe.: forudbetaling til bankkonto!

Hilsen
John