Thumbs up for daekonline.dk :)
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 12:42

Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
ankommet med fragtmanden her til morgen !
Hvor svært kan det være

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 13:01

<MK> skrev i en meddelelse

> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> Hvor svært kan det være

Er det da hurtigt?

Fra : Michael Knudsen

Dato : 12-04-06 13:25

"Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> <MK> skrev i en meddelelse

> Er det da hurtigt?

de er normal hurtige og meget billige

Michael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 13:24

MK wrote:
> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> Hvor svært kan det være

Det var da en lang leveringstid...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-06 14:01

Morten Fruergaard skriver:

> Det var da en lang leveringstid...

Hmrf....

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 17:53

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Morten Fruergaard skriver:

> Hmrf....

Ingen regler uden undtagelser og der er forskel på et sæt dæk og komplet
sæt...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-06 18:13

Morten Fruergaard skriver:

> Ingen regler uden undtagelser og der er forskel på et sæt dæk og komplet
> sæt...

ROFL..... og hvor mange fælge man vil prøve af

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : MK

Dato : 12-04-06 18:23

meddelelse news:443cf173$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...

> Det var da en lang leveringstid

Upassende svar - du har ikke været hurtigere, de gange jeg har købt hos dig.
Og denne gang kunne du så ikke engang levere størrelsen !
:)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 20:30

MK wrote:
> [...]
> meddelelse news:443cf173$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...

> Upassende svar - du har ikke været hurtigere, de gange jeg har købt

Nu var det med et ironisk blik, at jeg skrev det...
1. Daekonline er ikke kendt for hurtig leveringstid.
2. Dæk som bliver bestilt hos mig efter fredag kl. 13 og før mandag kl. 13
kommer i 90 % tilfældene frem tirsdag.

> Og denne gang kunne du så ikke engang levere størrelsen !

Jo, det kan jeg sagtens... Bare ikke præcis det mærke + model du ville
have...
Vi har masser i størrelsen...

Fra : Anders Christensen

Dato : 12-04-06 13:54

MK wrote:
> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> Hvor svært kan det være

Det er da en lang leveringstid.
Jeg bestilte en reservedel (godt nok ikke til en bil) i Holland en
tirsdag eftermiddag kl 15, den blev leveret med UPS onsdag morgen 9:40.

Så jeg synes ikke 3-4 dage er imponerende :)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-06 17:54

Anders Christensen wrote:

> [...]
> 9:40.
> Så jeg synes ikke 3-4 dage er imponerende :)

Hehe...

Jeg har lige fået vinduer til vores stald. Bestiller mandag kl. ca. 13,
tirsdag kl. 10 kommer fragtmanden med dem...

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 19:41

<MK> skrev i en meddelelse

> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> Hvor svært kan det være

Er det så billigt at købe dæk der ?, hvis man ikke selv kan
montere/afbalancere dem, (og hvem ka' lige det) koster det jo 125-150.- kr
pr. hjul ( 500-600.-) er besparrelsen virkelig så stor at det kan bære det ?

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : MK

Dato : 12-04-06 19:51

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:1b7e4$443d49a5$3e3d84b8$22415@news.arrownet.dk...

> Er det så billigt at købe dæk der ?

Ja, jeg har sågar købt dæk for mni mekaniker dér.

> hvis man ikke selv kan montere/afbalancere dem, (og hvem ka' lige det)
> koster det jo 125-150.- kr pr. hjul ( 500-600.-)

Der er lavet aftaler med nogle værksteder, der sætter dem åp
til en rimelig pris...

> er besparrelsen virkelig så stor at det kan bære det ?

Ja, den kan ikke slås. I den senere tid har jeg købt hos Morten,
men han kunne ikke levere 235/45x17 til min '03 BMW 530d

Fra : Brian

Dato : 12-04-06 19:52

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> [...]
> montere/afbalancere dem, (og hvem ka' lige det) koster det jo
> 125-150.- kr pr. hjul ( 500-600.-) er besparrelsen virkelig så stor

Nu er jeg så heldig at jeg har mulighed for selv at montere og
afbalancere skidtet - men ellers er det vel bare et spørgsmål om at
finde et lille værksted (ikke Quickpot,SDS og hvad de ellers hedder)
og få dem til det... de kører helt sikkert med andre priser.

/Brian

Fra : MK

Dato : 13-04-06 16:46

> [...]
> finde et lille værksted (ikke Quickpot,SDS og hvad de ellers hedder)
> og få dem til det... de kører helt sikkert med andre priser.

Daekonline har samarbejdspartnere rundt omkring i verden - ingen problem.
Endvidere har de lokal afdeling i Malmö. Køber du dækkene dér, får
du dækkene til netprisen og montagen med gratis !

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-04-06 09:26

On Thu, 13 Apr 2006 15:46:01 GMT, "MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk>
wrote:

>Daekonline har samarbejdspartnere rundt omkring i verden - ingen problem.
>Endvidere har de lokal afdeling i Malmö. Køber du dækkene dér, får
>du dækkene til netprisen og montagen med gratis !

Mogens, er det den i City ved Trianglen eller den i Fosie? Gør man
noget specielt for at gå gratis montage - på dackonline.se tager de
fra 150 kr/stk for montage begge steder...

** Lars

Fra : MK

Dato : 16-04-06 09:37

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> Mogens, er det den i City ved Trianglen eller den i Fosie?

Friisgatan 20C

> Gør man noget specielt for at gå gratis montage - på dackonline.se
> tager de fra 150 kr/stk for montage begge steder...

Jep, og jég måtte også bon'e for at få monteret mine. Defor spurgte
jeg den helt ovenud fantastisk flinke afdelingsleder, hvorledes vi greb
det an næste gang. Han sagde, at jeg blot ringede til dem, hvorefter
de dels skaffede dækkene (inkl. at lægge pengene ud, som han sagde)
samt dels monterede dækkene inklusivt i prisen (man ser på nettet.

Altså du finder dækket på dackonline.se, ringer til Däck Online Malmö
som skaffer dækkene, du efterfølgende betaler lokalt og får monteret
"gratis"

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-04-06 19:53

On Sun, 16 Apr 2006 08:36:47 GMT, "MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk>
wrote:

> [...]
>
>Altså du finder dækket på dackonline.se, ringer til Däck Online Malmö
>som skaffer dækkene, du efterfølgende betaler lokalt og får monteret

Neat... Det gør jeg næste gang!

** Lars

Fra : MK

Dato : 13-04-06 10:08

<MK> skrev i en meddelelse

> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> Hvor svært kan det være

Og dækkene påsættes i disse minutter hos daekonline, Malmö
hvorefter det er sommer for mig
(skal køre langt over 1.000 km i Påsken)

Fra : Jan Vennike

Dato : 16-04-06 08:22

<MK> skrev i en meddelelse

> Bestilte nogle dæk søndag aften, og de er
> ankommet med fragtmanden her til morgen !
> [...]

Nja

Jeg har så en lidt anden sag - men det er så ikke Daekonline's skyld.

D. 6/4 bestilte jeg 2 x 4 dæk hos Daekonline.

D. 11/2 ankom så 2 dæk fra det ene sæt - de leveres som 2 pakker med 2 dæk i
hver.

Dagen efter ankom så de 4 dæk fra det andet sæt.

Jeg kan så se, at DPD (som er fragtmand på det første sæt dæk) åbenbart har
indscannet det første sæt i Kolding - men af uransalige grunde er 2 af
dækkene kommet til mig og de 2 andre til Malmø i Sverige !!!!

Jeg kan se på DPD's track'n trace at de er kommet tilbage til kolding - i
torsdags, så jeg håber på levering lige efter påske.

Så alt i alt - ok til Daekonline, minus til DPD.

--
Jan

(Remove the Cat in the email to reach me)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-04-06 11:18

Michael Knudsen wrote:
> "Brian A" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse

> de er normal hurtige og meget billige

Begge de gange jeg har brugt dem har det taget over 14 dage.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk