Anhænger træk til c3
Fra : Bo Pedersen

Dato : 10-04-06 20:42

Her forhørt mig hos citroen, hvad det vil koste at få sat et anhænget træk
på min citroen C3, det kunne de gører for 7300-, syndes egentlig det var
lidt rigeligt. vil hører om nogle af jer, kender et sted hvor det måske kan
gører lidt billiger, eller skal jeg bare bide i det surer æble, og betale???

Fra : Menabra

Dato : 11-04-06 11:23

"Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt rigeligt. vil hører om nogle af jer, kender et sted hvor det måske
> kan gører lidt billiger, eller skal jeg bare bide i det surer æble, og
Måske skulle du lige fortælle hvor i landet.

Fra : Bo Pedersen

Dato : 11-04-06 17:31

"Menabra" <monster@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> skrev i en meddelelse
> Måske skulle du lige fortælle hvor i landet.
> mvh

Ok, det er i Aalborg området.

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-04-06 19:07

Bo Pedersen <post@bopedersen.dk> wrote:

> [...]
> gører lidt billiger, eller skal jeg bare bide i det surer æble, og betale???

Jeg har ige forhørt om pris på den nye Kia RIO, og de vil have ca. 7.500
for et afmonterbart træk, og det er åbenbart nødvendigt, da
tågebaglygten sidder midt på kofangeren, og derfor vil blive dækket af
trækket.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Møller

Dato : 11-04-06 22:01

"Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> wrote in message
> [...]
kan
> gører lidt billiger, eller skal jeg bare bide i det surer æble, og

Gør det dog selv, et par timer i Påsken!:
http://jydekrog.dk//group.asp?group=337
http://makeashorterlink.com/?W271232FC (de der er kede af at sende lange
link kan jo bruge http://makeashorterlink.com )

mvh
Møller

Fra : JS

Dato : 12-04-06 14:29

Møller wrote:
> "Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> wrote in message
>>

> Gør det dog selv, et par timer i Påsken!:

På en ny 206 påstår forhandleren at der skal trækkes nyt ledningsnet ifm
påsættelse af nyt træk.

Fra : Bo Pedersen

Dato : 12-04-06 18:30

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På en ny 206 påstår forhandleren at der skal trækkes nyt ledningsnet ifm
> påsættelse af nyt træk.

Ja ham jeg snakkede med sage også et eller andet med et nyt ledningsnet, så
må nok bare betale hvad det koster.

Men lyder da mærekelig, at der skal endres på ledningsnettet

Fra : Møller

Dato : 12-04-06 16:38

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> På en ny 206 påstår forhandleren at der skal trækkes nyt ledningsnet ifm
> påsættelse af nyt træk.

Har du et ledningsdiagram?

Har 206 Bussystem?, som f.eks.: P-Net. CAN-net eller lign.?
Ellers tror jeg umiddelbart ikke på ham

Møller

Fra : Bo Pedersen

Dato : 13-04-06 17:08

"Møller" <em@g.2.n.dk> skrev i en meddelelse

> "JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> Har du et ledningsdiagram?
>
> Har 206 Bussystem?, som f.eks.: P-Net. CAN-net eller lign.?
> Ellers tror jeg umiddelbart ikke på ham
>
> Møller

Nej har ikke noget diagram

Fra : Møller

Dato : 13-04-06 23:17

"Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> wrote in message

> "Møller" <em@g.2.n.dk> skrev i en meddelelse

> Nej har ikke noget diagram

Prøv lige at se på denne:
http://www.fensmark-trailer.dk/anhaeg.html
Møller

Fra : Bo Pedersen

Dato : 14-04-06 17:38

> "Bo Pedersen" <post@bopedersen.dk> wrote in message

> Prøv lige at se på denne:
> http://www.fensmark-trailer.dk/anhaeg.html
> Møller

Ok har sendt et mail til dem, så må vi se hvad de siger, ser da lovende ud