Regler for trailere !?
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 09:43

Hejsa Alle

Har 2 trailer spørgsmål:

1. hvor fuinder man last skilte henne ??
2. hvor kan jeg finde regler om belysning og reflekser på en trailer ?

Mvh
Morten

Fra : Kim S

Dato : 10-04-06 13:52

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> 1. hvor fuinder man last skilte henne ??

Er ikke sikker på dit spørgsmål...
Mener du hvor på traileren, hvilken forhandler, eller
hvilke regler for dem ?

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 14:09

> Er ikke sikker på dit spørgsmål...
> Mener du hvor på traileren, hvilken forhandler, eller
> hvilke regler for dem ?

Sorry, mener hvor kan man købe de klister skilte henne, jeg har nemlig malet
traileren, så der skal nye på

Mvh
Morten

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 10-04-06 14:36

> Sorry, mener hvor kan man købe de klister skilte henne, jeg har nemlig
malet
> traileren, så der skal nye på

Hej Morten.
Hvad med http://www.in-forma.dk/pjwebshop/index.php?item=596
Ellers mener jeg også Høyer har dem. Deres onlinekatalog er selvfølgelig
offline så jeg kan ikke tjekke.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 16:29

> Hej Morten.
> Hvad med http://www.in-forma.dk/pjwebshop/index.php?item=596
> Ellers mener jeg også Høyer har dem. Deres onlinekatalog er selvfølgelig
> offline så jeg kan ikke tjekke.

Jeps det er lige sådan en

Nå jeg skal alligevel i biltema imorgen, og det er jo lige ved høyer, så der
prøver jeg da lige at høre

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:25

> Nå jeg skal alligevel i biltema imorgen, og det er jo lige ved høyer, så
> der prøver jeg da lige at høre

Høyer havde dem